torsdag 15 november 2012

Veckan rusar fram


Tänk att det redan är torsdag, vet inte var dagarna tar vägen.
Men torsdag känns ju helt ok, betyder att det är fredag i morgon *tjohoo*
Tur, för jag känner mig tom i skallen.
Är mycket på jobbet nu, det mesta rätt så kul faktiskt.

Jag är nog inte som andra men jag tycker den här delen av budgetarbetet är rolig.
När det blir dags att rulla PK:n är det inte lika skoj längre.
Igår körde vi på hårt med budgetstugor, bara en vecka kvar för dem att budgetera nu.
Efter lite halvtaskig uppslutning på de tidigare budgetstugorna så blev det fullt hus på den sista.
Och när jag cyklade hemåt vid 18.50 så satt det fyra tappra själar kvar i konferensrummet.
Dom tyckte inte det var riktigt lika kul med budget, stackarna.

Fick bli glögg och pepparkaka för mig till middag medan barnen fick köttbullar och mackisar.
Lillen och maken var i Stockholm och tittar på fotboll.
Zlatan-England 4-2.
Är ingen stor fan av Zlatan men killen verkar ju kunna spela fotboll.
Sov när de kom hem så jag vet inte hur hemresan blev för dem, men det var smått 
kaotiskt på vägen ner.

Nä, om man skulle ta och väcka de små så vi får sätta fart på den här dagen också.
Trevlig torsdag på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Testade Saturnus Glögg med choklad, var helt ok.
Men en mugg räckte sedan gick jag över på vanlig glögg istället.




4 kommentarer:

  1. Ska bli skönt med helg :)
    Jag har bjudit hit några vänner på glöggkväll i början på december, då ska vi testa massor av olika glöggsorter. Glögg är så gott!
    Ha en fin dag nu vännen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glögg är underbart gott och nu kom jag precis på att jag inte hunnit dricka nå glögg än idag. Men det är ju inte försent, tror jag ska ta mig ett bad och dricka lite glögg i badkaret haha
      Kram

      Radera
  2. Det var en suverän fotbollsmatch, var på plats. Wow vilken kille han är Zlatan, min fotbollsgud =)
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att det var mäktigt =)
      Kram

      Radera