tisdag 27 november 2012

Utlottning hos Ann Kåge Form

Om du gillar vacker keramik och andra vackra saker så är Ann Kåge Forms webshop något för dig.
Om du bor i närheten av eller har vägarna förbi Söderköping kan du titta in i Anns verkstadsbutik  och handla massor av vackra saker eller få massor av inspiration.

Nu har Ann dessutom en utlottning i sin blogg som du inte vill missa!
Klicka dig vidare till Ann Kåge Form och ta chansen att vinna en ursöt liten God Jul skål
och en Stjärnskål du med.

Dessa vackra skålar kan bli dina om du klickar dig in hos Ann Kåge Form
och är med i utlottningen
För övrigt vill jag bara tala om att hennes krukor är de vackraste krukor jag sett och jag skulle så gärna ha ett par i min ägo.

Hur vacker är inte krukan?
Vill ha, vill ha, VILL HA!!!
Båda bilderna är lånade från Ann Kåge Form

Nu håller vi tummarna för att jag själv eller någon av mina fina läsare vinner skålarna =)
Lycka till!
♥ KRaM aNNiCa ♥



4 kommentarer:

  1. Krukorna är verkligen bedårande och vilken vacker grön färg.
    Jag håller tummarna för att du vinner de söta små skålarna vännen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack A-L vad du är snäll! Nu vann ju jag en grfisk tavla precis, så jag kanske har slut på tur nu =(
      Kram

      Radera
  2. Den utlottningen vill jag inte missa, ska genast kika in hos Ann Kåge =)
    Håller tummarna för oss nu gumman =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, nu håller vi tummarna jättehårt!
      Kram♥

      Radera