lördag 24 november 2012

Stärkande skogspromenad

Vilken härlig kväll vi hade igår, massor av skratt, god mat, vin och härligaste sällskapet. 
Stort tack till det fina värdparet för att vi fick komma


Var bra trött när jag ramlade in i natt, men inte sjutton kunde jag sova för det =(

Klockan 06.05 ringde klockan för morgonpromenad med Alice och sedan avfärd 
mot Nynäshallen och match mellan IK Sätra och SAIK Innebandy P-00.
Matchen slutade 7-12 och sonen gjorde en kanonmatch (tillsammans med de övriga killarna i laget). 
Så kul att se att han börjar tro på sig själv. Och han har en spelförståelse och blick som 
jag med säkerhet vet att han inte fått från mig. Inte heller de snygga passningar som 
han gång efter gång levererar fram till forwards som står helt fri och skottar in mål kommer från mig =) 


Hem i hundranittio för att skjutsa stora sonen till bussen och sedan med de andra till Valbo för att handla lite smått och gått. Ett nytt spel till mellansonen, nytt skal till mobilen för lillen och lite underbara saker från Mio till mig =)



Sedan fick det bli en härlig skogspromenad för lilla vovven och mig och efter det lite mer pyntande på fram och baksida. Nästa sväng i skogen ska jag plocka lite mer granris och binda en krans till ytterdörren.



Vid åtta planerar jag att stupa i soffan och titta på Så mycket bättre och efter det raka vägen i säng. 
Känner mig rätt så mosig efter att ha varit vaken sedan 06.10 i går morse.



Önskar er en härlig lördag kväll 

♥ KRaM aNNiCa ♥

Bra med en hund ibland, då får jag tummen ur och tar mig ut i skogen.
Idag fick baksidan sig en välbehövlig uppsnoffning.


6 kommentarer:

  1. Vad fint ni får det, känner julkänslan komma över mig =)
    Mys med vovven och ha det bra i kväll ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade så mysigt så, synd bara att hon snarkar så hemskt =)
      Kram

      Radera
  2. Så fint du gör. Har också tänkt julpynta lite i helgen och kanske blir det lussebullar. Ha en fin kväll. Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, ha lite adventsmys med Vilja =)
      Kram ♥

      Radera
  3. Vackert gumman, saknas lite snö bara så är bilden komplett =)
    Hoppas du kommer i säng i tid ikväll så du får sova ikapp lite.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur. Mera snö åt folket!
      Har sovit som en stock i natt, hur skönt som helst =)
      Kram

      Radera