fredag 2 november 2012

Mysigt med fredag

Efter en lång dag på jobbet känns det skönt att ha landat hemma i stugvärmen och veta att det är fredag =)
Snart dags att hämta lite mat, Syster Yster kommer på besök, det blir X Factor på Tv4 och sedan om vi orkar hålla oss vaken så blir det filmtajm =)

Imorgon ska vi hem till fam Nilsson/Öberg på lite lördagsmys ♥
En tur till graven ska vi hinna med också.
Känns jobbigt att behöva tända fyra ljus, usch vad ljusen har förökat sig på senare år =(

Fam Nilsson/Öberg har vi redan träffat två gånger på mindre än en vecka, i lördags var de här på 
lite fika och igår hade vi lite torsdagstacomys.
Dom kommer antagligen tröttna på oss snart hihi

Nej, nu ska jag försöka medla mellan barnen i deras hämtmatsbekymmer, fast först kanske 
jag ska känna efter vad jag själv är sugen på.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll oavsett vad ni har för er!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Uppladdning inför torsdagstacosmyset med tända ljus

Fick bli köpt kladdkaka till efterrätt då bokslutet satt stopp för att hinna baka.
Men med lite dekoration så funkade ju även det

Gästerna hade en present med sig i vanlig ordning, vi börjar bli bortskämda nu =)

6 kommentarer:

  1. Trevlig kväll på er med!
    Kram Yvette

    SvaraRadera
  2. Mysigt med fredag, visst är det. Jag hade tänkt mig till gravarna idag, men när jag tittade ut var det redan kolmörkt.....det får bli i morgon....det känns i alla fall bra att göra fint där.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska man göra fint med blommor och lite annat jox så är det nog bäst att gå dit på dagen, annars är ju kvällen med alla tända ljus helt magisk.
      Kram

      Radera
  3. Hoppas att ni har en mysig fredag. Kram från mig

    SvaraRadera