onsdag 28 november 2012

Julpynt och stora fötter

Igår var det kort dag på jobbet då sonen skulle till farbror doktorn, men det passade mig utmärkt för då hann jag bubba in alla kartonger med julpynt. 
Även gardinerna åkte fram ur skrubben. 
Så nu är det bara att börja pynta, hoppas allt är på plats innan lördag så jag bara 
kan njuta av advent till helgen.

När vi ändå var i Gävle spurtade vi in på Stadium och köpte nya skridskor till lillen, strl 41 blev det på årets grillor. Antagligen lär vi köpa nya även nästa år då fötterna växer som ogräs på barnen i huset, men nu har han så han klarar sig i vinter iaf.

Nej, nu är det full fart mot jobbet som gäller.
Ha en bra dag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Brickan med de tre ljusen fick följa med hem från Mio i helgen.
Tillsammans med en zinkstjärna och några kottar från Aten får de pryda vårt symaskinsbord under advent
.
Lite svårt att knäppa kort då det städigt är mörkt i dessa dagar, men jag kanske får snö förr än jag anar och då blir det så mycket ljusare och finare =)



4 kommentarer:

  1. Din hall måste vara knökfull av stora skor i dessa dagar =)
    Hoppas det gick bra för sonen hos farbror doktor ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får hoppa in genom hallen för det mesta när man kommer hem, för oftast har barnen kompisar här med minst lika stora fötter =)
      Det gick bra för stunden, men vi har lite att kämpa med.
      Kram

      Radera
  2. Vilka mysiga ljus, måste nog ta en tripp till Mio och köpa några.
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör det! Jag måste också dit och köpa fler, för jag törs inte elda dessa då de kommer att ta slut och jag inte har några att fylla på med haha
      Kram

      Radera