söndag 4 november 2012

Jag och min far

Aldrig i min vildaste fantasi hade jag trott att Magnus Uggla skulle kunna få mig att gråta. Ända tills i morse när jag tittade på Så mycket bättre, där Uggla framförde Olle Ljungströms Jag och min far i en egen Uggla version.

Så vackert, naket, avskalat och rakt från hjärtat. Har ni inte hört den? Gå hit, lyssna, njut och gråt en skvätt.


Idag har vi haft glöggpremiär *mums*
Glögg, pepparkakor och en ruskig Johan Falk film
En söndag helt i min smak =)


Gårdagskvällen blev varken sen eller blöt, bara trevlig. 
Tack snälla ni för att ni tar hand om oss och för en fantastisk god middag!
Och en underbart god efterrätt med halloween tema =)


Hoppas ni haft en skön söndag!

♥ KRaM aNNiCa ♥









4 kommentarer:

  1. Jag missade programmet igår, måste kolla på reprisen. Låten var fantastisk!
    Ha en trevlig slappardag nu då!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad det är skönt med slappardagar, sånna vill jag ha en tre-fyra till i veckan =)
      Kram

      Radera
  2. Låten är underbar. Det verkar din helg också ha varit :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, det stämmer =)
      Hoppas du hade en trevlig helg också!
      Kram

      Radera