fredag 9 november 2012

Ingen vanlig dag

Idag är det ingen vanlig dag, det är min mormors födelsedag ♥
Hon skulle ha fyllt 87 år idag.
Så det var med sorg i hjärtat jag gick till jobbet idag. Sämre blev det när det plingade 
till i datorn och en reminder dök upp på skärmen: Kalas hos mormor
Nähä du, blir inget kalas =(
 Sedan hände saker som gjorde fm ännu mera risig.
Med andra ord en dålig start på dagen =(

Men det redde upp sig till det bättre som tur är och nu är vi nästan tillbaka till normalläge, 
bortsett från sorgen i hjärtat. Den kan vi inte göra något åt.
(men lite ostkrokar och bra musik kommer iaf att lindra lite)

Mellansonen har varit i skolan idag och sedan hade vi utvecklingssamtal med honom.
Bestämde att han ska besöka skolsyster angående sin hemska huvudvärk, måste ju börja någonstans. 
För så här kan han inte ha det =(
Lillen fick stanna hemma en dag till, men det är full fart nu på kvällen.
De får nog klassas som friska igen =)

Har nyligen slagit in namngivningspresenten till lilla Ellen, tror iaf att mamman i familjen
 kommer tycka den är fin =)
Lillan säger nog varken bu eller bä av förklarliga skäl.
Vad svårt det är att slå in presenter fint.
Vet alltid hur jag vill att det ska se ut, men det blir aldrig riktigt som jag tänkt mig.
Denna present hade jag storslagna planer för, men tiden att fixa till det räckte inte till.
Fick bli papper och snöre som vilken present som helst.
Men det är väl innehållet som räknas antar jag.

Lovar att ni ska få se innehållet i morgon, är sjukt nöjd över presenten =)

Nu ska jag krypa ner i fåtöljen och njuta av lite X Factor =)
Ha en helt underbar fredasgskväll!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Tänk att lillan blivit så stor att det är dags för namngivning.
Världens vackrast Ellen ♥

3 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt :( hoppas du får en mysig kväll nu <3
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Jobbigt med dessa högtider när någon är saknad. Extra många kramar till dig idag vännen ❤
    Kul med namngivning, vad ska hon heta mer än Ellen?
    Kram Ingela

    SvaraRadera