fredag 16 november 2012

Happy Friday

♥ Fredag ♥

Hur härligt är inte det?
Blev dessutom kortdag på jobbet då maken jagade hem mig redan vid fyrasnåret.
Fint främmande på väg löd budskapet =)
Bara att kasta sig in i bilen för att hinna hem.

Efter att det fina främmandet åkt så har andra gäster avlöst varandra, tre jobbarkompisar 
till maken och sedan tre kompisar till mellansonen och en till den stora sonen.
Snart kommer Syster Yster och håller mig sällskap.
Fullt hus med andra ord =)

Lillen är på vift med sina vänner, de ska spendera kvällen på Jernvallen. 
Först innebandy och sedan bandy.
Maken och hans kollegor drog nyss iväg de också.
De ska bowla med jobbet, hoppas de håller både sig själva och klotet borta från rännan haha

Själv ska jag mysa ner mig i soffan och titta på X Factor.
Hoppas ni andra också får en härlig fredag kväll!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Kan inte annat än hålla med =)

6 kommentarer:

  1. Oj så mycket folk.
    Hoppas ni får en trevlig myskväll du och Syster Yster =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det så trevligt så =)
      Kram

      Radera
  2. Tack för de fina orden, och för juniors kvällsmat, och för filmerna. :)
    Tänkte att vi kunde ha lite glöggmys nån kväll. Om ett par veckor när helgjobb å eftermiddagsveckor är över. :)
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glöggmys låter suveränt, jag kommer direkt jag får en inbjudan =)
      Kram ♥

      Radera
  3. Då har ni haft fullt upp under kvällen då! :) Visst är det härligt att det är Helg nu! Hoppas ni får en super helg! :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack susanne! Vi hade det så mysigt så. Ska ta och kika in till dig nu, har inte hunnit det än idag =)
      Kram annica

      Radera