lördag 3 november 2012

En bra bok och en kopp kaffe kan rädda vilken trist dag som helst!

Lördag = sovmorgon!
Och sovmorgon för min del betyder numera att sova till minst 11. 
Känns lite jobbigt att veta att en stor del av lördagen bara sovs bort, men om kroppen behöver sömn så är det bara att lyssna och foga sig.

Snart är det dags att bege sig mot Jernvallen där jag ska stå i kafeterian i 2,5 timmar, sedan avslutas kvällen med lite mys hemma hos fam Nilsson-Öberg <3 p="p">

En liten stund i favoritfåtöljen med en kopp kaffe och en bra bok har jag i alla fall hunnit med nu på förmiddagen. Var precis vad jag behövde, lite återhämtning för att komma i balans igen och hitta det goda humöret. Vet inte varför men jag vaknade verkligen på fel sida i morse, men nu är jag glad och positiv igen =)  

Maken kom hem med en höstbukett i torsdags, den livar upp det annars trista vädret utanför vardagsrumsfönstret. Är verkligen gråtrist ute idag.

Hoppas ni alla får en mysig lördag!
Och missa inte andra avsnittet av Så mycket bättre.

♥ KRaM aNNiCa ♥








6 kommentarer:

  1. Inte roligt att vakna på fel sida, tur du hittade tillbaka till den goa, spralliga Annica jag känner =)
    Ha en trevlig kväll med vännerna nu!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var tur det. För en sur annica är inte att leka med, fråga min man =)
      Vi har alltid trevligt som tur är =)
      Kram ♥

      Radera
  2. Det måste vara något i luften just nu för hur många timmar man än sover så hjälper det liksom inte....Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä, visst är det så. Mer timmar på dygnet tack så både du och jag hinner sova en stund till =)
      Kram

      Radera
  3. Hoppas ni fick en trevlig kväll!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart mysig kväll =)
      Kram

      Radera