onsdag 21 november 2012

Djupt nere i budgetträsket

Jag har pratat mycket om resor på slutet och det är väl en ny resa jag är ute på just nu kanske.
Djupt nere i budgetträsket =)

Idag är det deadline för de som budgeterar, men snäll som vi ekonomer är så har vi givit dem 
dispens till 07.30 i morgon bitti hihi.
Har faktiskt inte hunnit kolla om det är någon som inte har budgeterat ännu.
Får bli morgondagens uppgift.
Men jag hjälpte då tre av eftersläntrarna nu i kväll.

Har blivit några långa dagar här på slutet och det lär nog bli flera.
Men på fredag blir kvällen lång av en helt annan anledning, nämligen After Work =)

Hoppas ni andra har haft lite roligare saker för sig än bara jobb, jobb och jobb.
Fast just nu tycker jag det är kul att jobba, vara ute och träffa alla kostnadsställesansvariga 
och få veta massor av saker som jag inte visste tidigare.
Snart går vi in i en mindre rolig del av budgetprocessen, den hade jag gärna varit utan.

Hoppas ni får en härlig torsdag i morgon...och snart är det ju fredag och lön =)

♥ KRaM aNNiCa ♥




4 kommentarer:

  1. Tror du gör ett utmärkt jobb gumman. De ska vara glada över att ha dig :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är de också, iaf i dessa dagar haha
      Kram

      Radera
  2. Vad roligt att du får lära dig nya saker gumman. Du är nog en bra hjälpreda åt dem, pedagogisk och snäll som du är ♥
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm lite för snäll ibland tror jag. Men jag är född så =)
      Kram

      Radera