onsdag 7 november 2012

Adventssug

Ett stort pysselsug har farit i mig, vill bara sätta igång och fixa och dona inför en kommande advent och jul.
Vet inte riktigt med vad, för inspirationen bara flödar över mig och jag har svårt att tänka färdigt på ett projekt innan nästa ramlar över mig.
Tyvärr är jag dålig på att skriva ner allt jag klurar på och sedan är det bara borta =(
Och någon tid till att pyssla och dona finns inte just nu så det är väl tur jag inte minns allt det där fina jag vill göra.

Mycket fritid och budgettider är liksom så långt ifrån varandra man kan komma.
En stor fet krock liksom!
Men drömma och fantisera är gratis och nu ska jag försöka bli bättre på att anteckna alla idéer så jag kan ta tag i projekten när jag har mer tid över.

Ett stort dåligt samvete har jag i alla fall precis gjort mig av med.
Jag har legat efter med att svara på era kommentarer i flera veckor nu, men alldeles precis tryckte jag på sista sändknappen för senaste kommentaren.
Bättre sent än aldrig heter det ju =)

Nu ska jag gå ner och rota fram mitt fina anteckningsblock som jag köpte för flera år sedan och så ska jag bära det med mig så jag kan anteckna flitigt framöver.
Får vi se hur det går med den saken.

Har ni också fått ett sug efter att börja adventspynta och dona inför julen?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Lite julstämning är jag sugen på att få i huset nu, visserligen lite för tidigt  men sååå vackert.
Denna blomma fick vi av mamma förra julen och den är så fin med det gröna och röda med den råa betongen.
Måste nog ta och köpa en röd blomma och ställa i krukan så vi kan kicka igång julen för i år =)

4 kommentarer:

  1. Mina kommentarer behöver du inte vara stressad över, jag skriver iaf bara en massa strunt =)
    Jag vill ha advent nu på stört, så vi kasnke ska strata upp tidigt i år så hinner vi njuta längre =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Synd att tiden inte räcker till, för du kan behöva lite lugn och ro och pysseltid =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att jag behöver ja :). Nästa helg ska jag stanna hemma och låsa dörren och bara sova och pyssla :)
      Kram

      Radera