torsdag 18 oktober 2012

Vi har blivit med iPad

Eller vi och vi - maken har blivit med iPad, men jag tänker givetvis snylta på den rätt så ofta =)

Planerar att låna den så pass ofta att jag slängde med ett trådlöst tangentbord.
Äntligen kanske jag kan få skriva och blogga i lugn och ro på tider som passar mig.
Nu måste jag hela tiden passa på att låna barnens dator på den tid den är ledig vilket 
tyvärr ofta sammanfaller med när jag inte har tid att sitta.

Skulle ju gärna vilja ha en egen bärbar dator, men de pengarna lär jag ju aldrig lyckas skrapa hop =(

Men lika glad är jag ändå, för vi åker ju till Stockholm i morgon och sedan vidare mot Aten 
tidigt på lördag morgon.
Sjukt skönt!

Nu ska jag stressa vidare, massor att göra inför resan.
God natt på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Nu kan förhoppningsvis bloggen skötas från iPadden.
Men vi säger ingenting till maken om det för då inser han att han aldrig kommer att få ha sin egen iPad =)
Maken var i shoppartagen och kom hem med en iPad, tre resväskor och ett par
träningsskor till mellansonen.
Väskorna är lite lilamelerade och vår förhoppning är att inga fler har likadana.
Hatar att stå och vänta på min svarta väska som ser exakt likadan ut som 43 andra väskor på bandet.


6 kommentarer:

  1. Gratulerar till paddan, har en själv och är helt beroende. Gillar faktiskt den bättre än min bärbara.
    Ha en superskön resa nu och tänk inte på oss osm är kvar hemma i rusk och kyla.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Resan var helt underbar, som du redan läst och förstått =)
      Kram

      Radera
  2. Åh vill också ha en Ipad! Lyllos dig! :)

    Önskar dig en fin helg.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bra med en iPad, men får jag välja själv är en bärbar dator att föredra. Men nu var det ju makens presentpengar det handlade om och då blev det en padda =)
      Kram

      Radera
  3. Åh vad härligt ni kommer få det i Aten! Ni får ha det så mysigt och hoppas ni får mycket sol!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev tyvärr inte så mycket sol som vi hade hoppats på, men vi hade det bra ändå =)
      Kram

      Radera