måndag 1 oktober 2012

Välkommen oktober

Oktober kan vara en otroligt härlig månad med vackert krispigt höstväder full med sprakande färger 
eller så kan det vara otroligt trist, blött, grått och regnigt.
Vi håller tummarna för det förstnämnda! 

Känner att vi alla behöver en solig och vacker startsträcka på den kommande vintern.
Sommaren hade ju inte speciellt mycket sol att bjuda på och lite D vitamin behöver vi bunkra
inför solfattigare dagar.
Verkar jobbigt om vi alla ska behöva ta 70 droppar D vitamin om dagen -
det är tonåringens ranson efter att ha hållit sig undan från solen allt för länge.

Min dag bjuder på bokslut och ett föräldramöte på SAIK innebandy.
Vad har ni för er idag?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Höstpiffat vid entren på jobbet

6 kommentarer:

  1. Här är det arbete och lite träning ska jag minsann hinna med också. Önskar dig en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg att du också brukar lunchträna, smidigt att ha träningen gjord när man slutar för dagen =)
      Kram

      Radera
  2. Jag håller med om att det förstnämnda vore en trevlig höst! :)

    För mig är det jobb som gäller och sedan ska jag kika på ett par höstskor tänkte jag! :) Såg att det börjat komma in mycket skor nu. :)

    Ha en trevlig dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte nya höstskor förra året, de får hänga med i år också. Sjukt många nya snygga skor i butik just nu =)
      Kram

      Radera
  3. 70 droppar, jösses. Du räknar väl dem inte varje kväll eller ?
    Håller tummarna för en vacker höstmånad!
    Idag har jag jobbat hårt hela dagen, men även hunnit med en långpromenad i underbart väder :)
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, tyvärr måste jag räkna dem. Men nu är det bara 13 dagar till han ska äta vitaminer, sen slippa jag stå och räkna dem =)
      Kram

      Radera