lördag 6 oktober 2012

Tror det blir en riktigt trevlig lördag!

Känns underbart skönt med helg ♥
Och dessutom skiner solen och även om jag inte hinner ut i det vackra vädret är det 
skönt med solsken =)

Håller på för fullt att förbereda kvällens middag.
Förrätt och efterrätt är klar och snart ska jag börja förbereda maten.
(fantastiskt! barnen ska äntligen få hemlagat!)

Är fruktansvärt trött så gästerna får väl puffa på mig om jag nickar till vid bordet =)
Fast jag kvicknar nog till när de kommer och lite prat och skratt kommer jag bara att må bra av.

Kommer nog att bli en riktigt trevlig lördag!

Hoppas även ni får en trevlig lördag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Kronan i uterummet har fått lite höstpiff

10 kommentarer:

  1. Vilken vacker krona, var har du köpt den? En sån skulle jag gärna vilja ha i vardagsrummet. Och tapeten i bakgrunden är så vacker, passar jättebra mot den vita väggen.
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram Majken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den vacker! Jag köpte den hos Fridas Gård förra julen, hon har massor av vackra saker...kika in där!
      Tapeten blev jättebra i uterummet, vi var lite i valet och kvalet innan vi fick upp den men är sjukt nöjd i efterhand =)
      Kram

      Radera
  2. Vad skönt att du låter lite positivare idag även om du är trött och sliten.
    Ha en underbar kväll nu vännen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svårt att inte vara positiv när det är lördag och man ska få finfrämmande =)
      Kram

      Radera
  3. Kommer bli tipptopp ikväll!
    Ses snart!!
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en tipptopp kväll, tack snälla ni ♥
      Kram

      Radera
  4. Här skiner inte solen utan regnet har smattrat hela dagen, men de har blivit en bra dag i alla fall tycker jag :) Ha de gott, kram från Ystad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då! Nu får det vara nog med regn och rusk! Hoppas ni får bättre väder idag.
      Kram

      Radera
  5. Mysigt med middag =) kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna mässbiljetter och biobiljetter =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Middag med goda vänner är aldrig fel =)
      Kikar in till dig jag =)
      Kram

      Radera