lördag 27 oktober 2012

Skönt med helg

Fredagskvällen med 7 härliga tjejer var precis vad jag behövde just nu. Tänk vad snabbt 
man plockar upp tråden och trivs med varandra fast det gått flera år sedan en 
del av oss setts :)
Helt sjukt att det är 22 år sedan vi gick ut nian och sedan gick skilda vägar.
Tack för en supertrevlig kväll!

Idag har det varit full rulle hela dagen. Har skjutsat tonåringen på dop, storhandlat och 
planterat om massor av blommor. Gjorde ett stopp på Bernö och fick massor av inspiration 
vilket ledde till att blommor bytte krukor och rum med varandra :)

Sedan fick vi finfrämmande av delar av familjen Nilsson/Öberg. 
Lite fika, småprat och massor av bilkörning och high five. 
Har alldeles glömt bort hur det är att ha småbarn igen, det händer något hela tiden :)

Avslutade lördagen i soffan med premiären av Så mycket bättre. 
Herre Gud vilken kille Darin är. 
Söt som en sockerbit, glimten i ögat, snäll och ödmjuk och världens vackraste röst. 
En riktig svärmorsdröm ❤

Hoppas ni får en trevlig fortsättning på helgen!
Och glöm inte att ställa tillbaka klockan :)

♥ KRaM aNNiCa ♥


En två murgrönor, en vit urna och en bricka i silver blev dagens inköp.
Tänk att så lite kan göra så mycket =)

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni fortsätter att träffas trots alla år som gått.
    Håller med dig om Darin, han är en riktigt liten godbit!
    Har ställt om min klocka och nu är det läggdags. God Natt vännen ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättekul att vi hittat tillbaka till varandra =)
      Kram och god natt <3

      Radera
  2. Men vad fint det blev med murgrönorna i köket. Jag blir alltid så lugn i kroppen när jag ser bilder från ert kök, det är så harmoniskt och rogivande.
    Jag är på bättringsvägen nu, hoppas jag i alla fall. Verkar som om denna omgång med penicillin kanske verkligen fungerar.
    Missade Så mycket bättre, sov middag just då. Men nu är jag pigg en stund så jag tänkte titta på webben innan jag somnar om igen.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad du är gullig <3
      Krya på dig NUUUU!
      Kram <3

      Radera