fredag 12 oktober 2012

Höstväder och helgens göromål

Brrr hösten är verkligen här nu.
Tur man har kupévärmare i bilen så man slipper frysa rumpan av sig på morgonen.
Äntligen fredag idag =)
Vad händer i helgen då?

Min helg verkar inte allt för skoj.
Städdagar i kvarteret.
Och på söndag är det samling 7.45 för innebandymatch i Valbo.
Roligare har man ju haft det.
Men jag får ju ha mitt skoj nästa helg...som jag ser fram emot det!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Fick bli en nödlösning i blomlådorna i år.
Har inte haft ork, tid eller motivation till att gå ut och handla höstblommor.
Tog helt enkelt det som fanns kvar från sommarens blomlådor och återanvände det.
Billigt och miljövänligt så det förslår =)
Men vackert, nja.

6 kommentarer:

  1. Nu tycker jag du är elak, de var väl inte fula heller! Är ju smart att ta vad man har istället för att bara kasta det på komposten.
    I helgen planerar jag att göra MASSOR =)
    Har så mycket på G inför hösten/vintern och i helgen ska jag göra i ordning inbjudningskort och annat skoj.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte fula kanske, men definitivt inte vackra heller! Men visst är det bra att ta tillvara på det man har, vi lever ju tyvärr i ett slit och släng samhälle =(
      Inbjudningskort, det måste du berätta mer om!
      Kram

      Radera
  2. Hej goa Annica!

    Tack, ja det blev en liten chock att komma hem igår kväll. Brrrr så kallt!!!

    Jag tycker det ser jättefint ut vid entrén! Här stod krukrosorna helt frostiga i morse i sina zinkspänner utanför ytterdörren. Får nog ta in dem i växthuset idag ;)

    Kram och ha en fin helg!
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, bäst du räddar dem medans det fortfarande går. Hösten kommer verkligen med stormsteg nu!
      Ha en fin söndag nu!
      Kram

      Radera
  3. Jag ska försöka städa lite i helgen, har varit så mycket på slutet att jag skjutit städningen framför mig. Men det tar ju inte många timmar och resten av helgen ska jag bara göra ingenting eller massvis, beror på vad som dyker upp =)
    7.45 på en söndag låter inte skoj, hoppas det blir en bra match i alla fall.
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra helg även om städning inte är speciellt skoj, men det är skönt efteråt =)
      Blev ingen match för lillen, så vi fick sovmorgon ist =)
      Kram

      Radera