onsdag 24 oktober 2012

Hemma i kalla Sverige igen

Borta bra men hemma bäst!
Är rätt så skönt att komma hem om man bortser från att det är snorkallt. 
Noll grader visade termometern på när vi klev av på Arlanda *brrr*
Var inte helt utan ångest och lite dreglande som vi passerade gaten för flygningen mot 
Dubai på vår väg ut från Arlanda.
Den tomma plånboken stoppade oss dock från att kliva på.

I morgon är det dags att gå till jobbet igen, hur tungt blir inte det när man helst vill vakna
 upp och blicka ut över Zeus tempel och hotellpoolen.
Men det är bara att bita i det sura äpplet och snällt lomma iväg.
Har ju en trevlig fredag kväll att se fram emot =)
Stackars mamma får snällt komma tillbaka och vara barnvakt igen, det är tur att vi har
 dig mamsen ♥. Kanske kan lura hit Syster Yster ♥ också, så slipper mamma vara ensam.
För tre tonåringar har man inte speciellt mycket meningsfullt utbyte av, 
de sitter mest på sina rum och häckar.

Har knäppt massor av bilder, men jag hinner inte sätta ihop något vettigt av det just nu, 
det får bli helgens göromål.
Idag får ni hålla tillgodo med vad Älsklingen ♥ köpte till mig på flyget och på 
Köpenhamns flygplats, jag måste ha varit supersnäll under denna resa =)

Ha en trevlig kväll eller kanske snarare Sov Gott! 

♥ KRaM aNNiCa ♥

Två härliga dofter från Marc Jacobs står nu i min parfymhylla.
Daisy och Dot, välkommen hem till oss! 


8 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Längtar efter att få se alla dina bilder i helgen. Kallt som sjutton har vi också =(
    Sov gott gumman!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Massor av bilder fick du se tillslut, hoppas du blev nöjd =)
      Kram <3

      Radera
  2. Ja, är det inte konstigt, när man varit iväg och varit hemma bara en liten stund så är allting som vanligt igen.......och man vill iväg. Men det kommer fler resor!
    Vilka fina presenter du fick av din man!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det kommer fler resor, men just nu finns ingenting inbokat. Det känns trist och tomt =(
      Ja, han är snäll min man =)
      Kram

      Radera
  3. Välkommen tillbaka! :) jag har också Marc Jacobs Daisy men den som är mer mot Rosa gillar den mycket! :) Jag förstår om du inte saknade kylan här hemma! Brrrr!

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte inte på att den fanns i fler varianter, hmm nu kanske jag missade något. Men den luktar gott den här också =)
      Ja, eller hur =)
      Kram

      Radera
  4. Mmm älskar Marc Jacobs Daisy ♥
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar nog Dot ännu mer, lukta på den när du får chansen =)
      Kram

      Radera