onsdag 3 oktober 2012

Grå mus

Tror bestämt lillen har gått och blivit en grå liten mus, han som brukar vara så färgglad av sig.

När det var dags att beställa kläder på Junkyard, valde han dessa två:


Vad säger man, grå och grå liksom.
Man kommer inte se var den ena tröjan slutar och var den andra börjar.
Men det är ju han som ska ha dem på sig.

Mina två favoriter valdes snabbt bort...för ett grått alternativ.

Alla fyra bilderna är lånade från Junkyard
Vilken skulle ni välja, är ni lika grå som lillen?

♥ KRaM aNNiCa ♥

6 kommentarer:

  1. Jag gillar faktiskt den gråa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm den är också snygg och lillen passar jättebra i tröjan. Så jag får väl ta tillbaka det där om en grå mus =)
      Kram

      Radera
  2. Alla fyra var fina men dina val är ju aningen mer färgglad :)
    Kramr À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man behöver lite färg ibland också, men grått är ju en behändig färg. Det syns inte så bra när barnen blir skitiga =)
      Kram

      Radera
  3. Jag gillar också den gråa, är väl kanske lite av en grå mus jag med =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är allt annat än en grå mus, du är en färgsprakande kvinna!
      Kram ♥

      Radera