torsdag 4 oktober 2012

Ge mig fler timmar på dygnet tack!

Finns bara ett ord som beskriver mig just nu: SOPSLUT

Känner mig som en urusel mamma och människa just nu.
(vet att de överlever Mia ♥, men känslan är där iaf)
Har knappt tid att ge barnen mat för jobbet tar all tid som finns.
Barnen gör inte direkt vågen när de ser vad det bjuds på för middag.
Idag fick de välja mellan ravioli, burkskinka, köttfärssås på burk eller korv.
Är storkonsument på sånt som går fort att laga just nu, helst i mikro.

Tur det är fredag imorgon och även om fredagen kommer att bli lång så har jag lovat mig 
själv att inte jobba i helgen (men jag har ju lovat saker förr som jag inte hållit)

Nu ska jag sluta skriva för allt som ramlar ur mig är mörkt och negativt =(
Kanske ska krypa ner i sängen istället.

Hoppas er (och min) fredag blir alldeles fantastiskt bra!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Dagens inköp, inte en vitamin eller nyckelhål så långt ögat kan nå.
Barnen kommer att få skörbjugg och tuppa av snart.
Lovar att bättra mig!

4 kommentarer:

  1. Men älskade lilla vännen min, jag förstår din känsla så väl. Du är medveten om att du lever väldigt nära gränsen nu? Det är inte lätt att stanna upp och fundera när livet går i 200 km/h, men du måste! Vi vill ha dig kvar här hos oss som den glada, tokiga, spralliga, snälla och omtänksamma tjejen som du är. Jag värdesätter vår vänskap högt och jag är orolig! Hoppas du verkligen får den hjälpen du behöver denna gång! Och kom ihåg att jag alltid finns här om du vill skriva av dig lite.
    Kram à-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack älskade vän ♥ du är alltid så snäll och omtänksam. Mitt liv är så mycket bättre och rikare sedan jag lärde känna dig!
      Ska försöka reda ut det här, jag lovar!
      Kraaaam ♥

      Radera
  2. I morgon kommer vi och piggar upp dig vännen!! <3
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det gjorde ni verkligen, TACK!
      Kram ♥

      Radera