torsdag 11 oktober 2012

Eriks brödpåse

Linas matkasse (eller Icas eller Coops) har ju blivit väldigt populärt, men än har vi inte testat.
Däremot får vi from igår "Eriks brödpåse" varannan onsdag.
Den innehåller fem olika sorters bröd från Storsjöbagarn, de fem olika sorterna har vi 
själva valt ut från tio olika sorter som erbjöds.
Min morbror kör hem brödet direkt till dörren och vi får helt nybakat bröd utan att 
behöva lyfta rumpan från stolen - sjukt smidigt =)

Namnet Eriks brödpåse har jag hittat på helt själv, för jag vet inte riktigt om det 
finns något namn på det hela.
Erik är min kusin och han spelar hockey med Valbo HC och detta är ett sätt för dem att
 tjäna pengar till cuper och liknande.
Det fina med det hela är att en viss procent av försäljningen öronmärks till Erik medan 
resten av förtjänsten går till hans hockeylag.

En ren win-win situation helt klart =)

Har ni testat någon av de olika sorters matkassar som är så populära idag? 
Jag har kikat lite på dem, men tror inte det skulle funka här hemma och dessutom 
tycker jag de är lite för dyra.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Eriks brödpåse
Fem olika sorters superfärskt bröd levererad ända in i köket =)

6 kommentarer:

  1. Det lät ju helt suveränt smidigt, det lär ju gå åt lite bröd hemma hos er med tre tonårspojkar =)
    Jag har inte testat någon matkasse, har också kikat men insett att det inte är något för oss. Jag vill kunna vara spontan i vardagsmaten och inte låst genom fem olika rätter.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det går åt en och annan brödskiva här =)
      Forsätt vara spontan du gumman ♥
      Kram

      Radera
  2. Verkligen smidigt för er som äter mycket bröd, för mig låter det som en månadsranson =)
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha förstår att det inte är aktuellt för din del =)
      Kram

      Radera
  3. seoceef@gmail.com14 oktober 2012 16:33

    www.ilovemylaptop.se

    Hej,

    Vi på ilovemylaptop har snygga laptopfodral i neopren och läder. Ta gärna en titt och se om det är något du gillar!

    Mvh Gunnar

    SvaraRadera
  4. Matkasse

    Hej,

    http://www.matkasse.com/

    Jag har gjort en sida där jag samlat Sveriges alla matkassar. Gå gärna in och betygsätt de olika leverantörerna och kolla vilka som levererar till ditt postnummer.

    //Gunnar

    SvaraRadera