onsdag 31 oktober 2012

En kopp kaffe kan bli början på en livslång vänskap

Brrr vad kallt det är ute, visserligen bara runt nollgradigt, men rått och genomträngande.
Blev raka vägen till kaffemaskinen när jag kom hem och sedan tände jag kaminen, så nu sprider sig en behaglig värme här i det grå huset på kullen =)

I morgon är det november, NOVEMBER, hallå, var tog de övriga månaderna vägen?
Känner mig lite smått bestulen på tid!
November är ingen favoritmånad direkt, önskar att den går extremt fort och att det blir första advent så vi får skapa lite mysstämning =)

Är det fler än jag som kanske längtar efter advent?


Äntligen känns skänken komplett, med min nya fina tegelpanna på plats.


Har varit sugen på en tegelpanna länge och gjorde äntligen slag i saken.
Hade hittat ett bra budskap som jag beställde på tegelpannan
Är du sugen på en egen tegelpanna så kan du beställa dem hos Emma som har bloggen 

Kan bli en perfekt julklapp till någon du tycker om, kom bara ihåg att beeställa i tid då Emma antagligen får massor av beställningar inför jul.

Vore ingen dum idé att ha en tegelpanna med julbudskap, hmmm tål att tänkas på =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

6 kommentarer:

  1. Verkligen vacker, både tegelpannan och resten på bilderna.
    Jag är din vän med eller utan kaffe <3
    Längtar också till advent, november är en trist månad.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, november är inte direkt upplyftande =( men det blir bättre i december =)
      Tack för att du är min vän ♥
      Kram

      Radera
  2. Passar så fint hos dig, jättesnyggt på skänken:)
    Tack så mycket kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är som gjord för att stå på skänken =)
      Superfin, tack!
      Kram

      Radera
  3. Så fint du har gjort, det var läckert med det vita på tegelpannan. Men går det bra om jag får en kopp te i stället?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Te funkar lika bra, välkommen =)
      Kram

      Radera