tisdag 9 oktober 2012

Det grå huset på kullen på Facebook

Eftersom en del av mina vänner och släktingar är lite lata av naturen så tycker de att det är behändigt att Facebook meddelar om när det kommit ett nytt blogginlägg hos Det grå huset på kullen.

Jag jobbar ju egentligen lite tvärsom, jag har mailen som talar om för mig när något händer på Facebook.
Och jag har bloggen och Bloglovin som talar om när det händer någonting hos mina favoritbloggar.
Men jag är ju inte sämre än att jag supportar mina släktingar och vänner med det de vill ha.

Varför det kallas Det grå huset på kullen?
Att huset är grått är helt korrekt, men att det ligger på en kulle är ju inte riktigt sant.
I en uppförsbacke jovisst, så helt osant är det inte.
Vi hade vänner som bodde i ett likadant hus längst ner för backen som alltid sa att vi bodde 
uppe i the Hills och dom bodde Down in the Valley.
Där uppstod Det grå huset på kullen eller Vallhov Hills som vi också benämner 
oss med ibland =)

Så nu finns Det grå huset på kullen som en egen sida på Facebook, du hittar sidan HÄR.

Kika gärna in hos oss där!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Det grå huset på kullen på Facebook, du hittar oss HÄR

2 kommentarer:

  1. Jag har ju inte facebook och tänker inte skaffa det heller, men jag har full koll på dig i alla fall =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur att du har koll på mig ändå =)
      Kram

      Radera