lördag 22 september 2012

Vem beställde regn?

Det här var inte riktigt vad jag planerade för helgen.
Hade ju tänkt tagit långa promenader samt städat förråden. 
Men i det här vädret tänker jag inte gå ut!!!

Får ha en innedag idag och hoppas på bättre väder imorgon!
Kanske ska ta och damma lite samt tvätta fönster, känns som om det är välbehövligt.
Eller så kurar jag ner mig igen i fåtöljen med en bok =)
Läser just nu Viveca Stens senaste bok I stundens hetta.

Ha en härlig lördag nu!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Smyger sig in mer och mer brunt och trärent i vårt hus.
Överst är den vackra trälådan jag köpte härom veckan av fina Mia ♥
Den bruna gamla glasflaskan har jag hittat hos Ånyo.
Den bruna läderväskan köpte vi i Marrakech.

8 kommentarer:

  1. Inte jag i alla fall =(
    Hade också tänkt tagit en långpromenad, men följer nog ditt exempel med en bra bok i soffan =)
    Trevlig lördag på dig också!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hann med att läsa ut 1,5 bok under helgen, då är det dåligt väder! Hoppas din bok var bra.
      Kram

      Radera
  2. I morgon blir det en fin dag så då kan vi ta en långis. :)
    Lådan gör sig så bra hemma hos er.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ingen bra pli på mig Mia, jag kommer inte ur startblocken =(. Du får ta fram piskan!
      Ja, visst ser den ut att trivas där =)
      Kram vännen ♥

      Radera
  3. Jag tycker att idén om att kura ihop sig i en fotölj med en bok lät himla bra! Jag tror det blir bättre väder i morgon! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev inte så värst mycket bättre väder på söndagen, men givetvis på måndagen när man måste sitta innen på jobbet =(
      Kram

      Radera
  4. Tror du det kan vara hösten som får dig att plocka fram det bruna och murriga?
    Väskan har jag varit kär i sedan du visade den första gången. Flaskan och trälådan är också vacker.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske är det hösten som gör det.
      Mmm väskan är en vinnare, den är vi riktigt nöjd med =)
      Kram

      Radera