tisdag 4 september 2012

Tommy Hilfiger handväska

Förutom att jag älskar skor så älskar jag givetvis handväskor och när jag fick syn på den här 
lilla godingen i Alanya så kunde jag inte låta bli att köpa den.
Prutade hårt på den i flera butiker men fick gå tomhänt därifrån, så tillslut blev jag tvungen att 
betala runt 250 kr för den. 
Men det var det värt, för nu är vi som ler och långhalm =)

Är det fler än jag som gillar handväskor kanske?
Eva, här kommer bilder på godingen =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Min nya bästa vän, Tommy Hilfiger ♥
Han följer mig var jag än går, som en trogen liten hund =)

6 kommentarer:

  1. ja, oj, så många handväskor som passerat genom mitt liv.......men när jag flyttade till landet och slutade arbeta gjorde jag mig av med många och nu är bara favoriterna kvar.
    din tommy är jätteläcker!
    agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får ju några favoriter genom åren och en del hinner man nöta ut. Det roliga med denna är att det är riktigt bra kvalitet, inte som andra väskor jag köpt utomlands som går sönder direkt.
      Kram

      Radera
  2. Men hur snygg var inte den???
    Kram Ingela

    SvaraRadera
  3. Men åhh, den är ju hur läcker som helst. Förstår att du är nöjd! Jag älskar handväskor och har massor :)
    Kram Eva

    SvaraRadera