fredag 28 september 2012

Nu är det fredagsmys ♪♫

Nu är det fredag och två lediga dagar framför oss =)
(fast inte för maken för han jobbar 12 timmars i helgen)

Har inte något speciellt planerat förutom att göra kåldolmar samt gå på lite kalas på söndag.
En bra helg helt enkelt, älskar att bara få vara i lugn och ro om helgen.

Nästa helg däremot är det klackarna i taket ♫
Då kommer fam Nilsson-Öberg hit på lite mat =)

Men nu är det dags för lite fredagsmys, tog en sväng in på Hemmakväll och köpte
 smågotta efter jobbet.
Så nu blir det till att äta smågodis och titta på Skavlan.

Hoppas ni får lite trevligt fredagsmys ni med!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Jag önskar vi får en härlig helg med vackert höstväder, men det verkar tyvärr inte så.
Lördag regn och söndag halvmulet, enligt yr.no




6 kommentarer:

  1. Härlig höstbild. Rönnbär är verkligen färgglada och vackra.
    Du har ofta fina ramar och kollage, vad använder du för redigeringsprogram?
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag använder mig av Instagram och InstaPicFrame på mobilen samt av PhotoScape i datorn.
      Testa du med, det är busenkelt och roligt =)
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Tack detsamma fina du...några dagar försent visserligen, men det kommer ju en ny helg =)
      Kram

      Radera
  3. Skavlan och ett gott glas Italienskt vin som jag köpte sist jag var i Milano, det är mitt fredagsmys :)
    Ha en riktigt skön helg nu vännen ❤
    Kram À-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lät ju som en underbar fredag =)
      Kram

      Radera