torsdag 20 september 2012

Lunchpromenad vid vattnet


Härligt, härligt...i morgon är det fredag ♥♥♥

Oj vad skönt det ska bli med helg =)
Hoppas på massor av sömn och lata dagar.
Kanske maken kan trolla fram en bra film eller två =)
En skål med cheez doodles och en härlig brasa i kaminen

Men innan vi tar helg är det först en dag på jobbet. 
Två möten på fm och sedan tidig hemgång då lillen har utvecklingssamtal på em.
Hade gärna hunnit med en lunchpromenad, men det är väl att begära för mycket när 
man ska sluta redan vid 13.15.

Idag hann jag däremot med en lunchpromenad, en välbehövlig sådan. 
Ibland behöver man komma bort en stund och få lite tid för sig själv.
Solen hade jag med mig hela tiden.
Och det glittrande vattnet åt båda håll.
Är så vackert och fridfullt att man fylls med energi.

Så em har löpte på i ett rasande tempo. 
Har prickat av hela fem punkter från min To-do-list...
och det händer inte varje dag vill jag lova =)

Ha en superhärlig fredag nu!
Och givetvis hoppas jag ni får en superhärlig torsdagskväll också!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Har Storsjön som närmsta granne på jobbet.
Syns inte så bra på bilden men den ena dammen har turkost vatten,
man tror nästan man kommit utomlands =)
Solen var med mig hela promenaden och glittrade så fint på vattenytan

10 kommentarer:

  1. Så vakker natur du viser bilder av. Falt helt for vannet med vannliljer i. Så idylliske der. Fant bloggen din nå, via en kommentar du hadde skrevet. Vil du titte innom meg finner du meg på Husfruas Memoarer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hulda, vad kul att du hittade min blogg och att du lämnade en kommentar =)
      Har kikat in till dig och oj vad mycket fint!
      Kram Annica

      Radera
  2. Trevlig helg vännen! Hoppas vi hinner ses nåt.
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm, latmasken bet mig även denna helg och jag kom inte ur soffan =(
      Men nästa helg kanske =)
      Kram kram ♥

      Radera
  3. Härliga bilder och vad mysigt med tropiskt vatten. Hoppas du passade på att drömma dig bort till Asien du som längtar så mycket =)
    Trevlig torsdagskväll på dig med!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad jag längtar!
      Kram till dig vännen ♥

      Radera
  4. Vilken härlig promenad det måste ha varit med de omgivningarna. Vatten och sol så långt ögat kan nå =)
    Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är riktigt mysigt där trots att industriområdet ligger alldeles bakom träden. Hoppas på bra väder så blir det en promenad imon också =)
      Kram

      Radera
  5. Verkligen skönt med fredag! Min vecka har varit galet fullspäckad, fast på ett bra sätt :)
    Trevlig helg gumman!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att det var bra stress du upplevde, men det kan bli för mycket av det goda också...tänk på det!
      Kram vännen ♥

      Radera