tisdag 18 september 2012

Längtar bort till sol och värme

För er som blev lite orolig över mina horn igår så kan jag meddela att de är nästan borta nu.
Lite gladare och snällare men med en enormt stor längtan bort till sol och värme.
Vill inte ha höstrusket som skrattar oss rakt upp i ansiktet utanför fönstret.
Får trösta mig med att det bara är cirka en månad innan vi får lite varmare i några dagar.
LÄNGTAR!

Vad längtar ni efter just nu?

♥ KRaM aNNiCa ♥

Tänk om jag fick packa min resväska och styra kosan mot varma, underbara Bali eller Thailand ♥
Är ju 2,5 år sedan vi fick uppleva Asien, så längtan tillbaka är enorm.
Barnen tjatar nästan dagligen, men det kostar ju en slant att åka.
Vad hände med våra årliga resor till Asien?
Hmm, kanske var det tre barn och en villa som kom och slukade alla pengar.
Men snart MÅSTE det vara dags igen!

10 kommentarer:

  1. Bali funkar bra för mig med =)
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha kan tänka mig det! Bali funkar nog för de flesta.
      Kram

      Radera
  2. Vilken tur att hornen ramlade av så snabbt. Hoppas de håller sig borta nu!
    Ja. Nog längtar man efter sol och värme efter den sommaren vi haft.
    Jag längtar till Miami i november, ska bli härligt med både lite jobb och semester på amerikansk mark =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miami??? En del har det bra. Själv får jag inte komma längre bort än 25 meter från jobbet. Tur man har lite fritid att resa på =)
      Hoppas du får en supertrevlig resa!
      Kram ♥

      Radera
  3. Var ska du om en månad? Blir ju nyfiken när du skriver så där =)
    Jag är lite konstig så jag längtar till vintern, älskar skidåkning och snö =)
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag och maken ska till Aten på en långweekend, ska bli hur kul som helst =)
      Haha tur det finns folk av alla de slag. Alla kan ju inte vara som mig och gilla sol och värme =)
      Kram

      Radera
  4. Skulle också fråga vart ni ska åka, men såg ovan :) Mysigt! Jag längtar också bort lite till värme, men även till storstad :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Både solsemester och storstad har sin tjusning. Jag älskar båda :). Försöker pricka av en storstad om året och nu är det alltså Atens tur :)
      Kram

      Radera
  5. Jag längtar också till sol och värme!! :) Thailand är ju aldrig fel! :) men vad skönt ni kommer att ha det på er långweekend till Aten! :) Förstår att du längtar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thailand är och kommer alltid vara nummer ett för mig :)
      Kram

      Radera