torsdag 13 september 2012

Kurar som en katt i uterummet


När det blir lite för ruggigt att sitta ute så är det perfekt att mysa i solvärmen i uterummet.
Antingen att sitta vid bordet med en god kopp kaffe eller att rulla ihop sig som en boll på dynorna på golvet.
Kanske var en liten kissemiss i mitt tidigare liv, för jag gillar att gå min egen väg, att vara social bara när just jag vill det och att mysa i solen. 


Om det blir ruggigt även i uterummet tänder vi den skorstenslösa kaminen och snabbt sprider 
sig en härlig värme.
Kaminen köpte vi för några år sedan, den heter Öppen spis Milano och såldes bl.a. hos Ellos.
Den finns inte längre till försäljning, men det finns ju massor av andra vackra skorstensfria kaminer.


Eftersom jag inte är så pigg just nu är detta min viloplats från tidiga morgon till kväll.
När jag inte sover middag ligger jag och tittar på solens lek i taket eller vindens sus i träden utanför.
Ett bra ställa att samla kraft på!

♥ KRaM aNNiCa ♥

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt rum med alla fönster och dansande solstrålar!
    Krya på dig vännen ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Uterummet är verkligen jättehärligt, trivs där som fisken i vattnet =)
      Kram på dig ♥

      Radera
  2. Men gumman då :(. Hoppas du kryar på dig när du myser i det vackra uterummet !
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finns det någonstans man läker på så är det i uterummet. Varmt och mysigt =)
      Kram ♥

      Radera