söndag 2 september 2012

Fotbollsskor säljes

Äntligen fick jag tummen ur och lade ut foton på Köp och Sälj Barnkläder, barntillbehör Gävleborg på Facebook.
Är ju tyvärr snart slut på säsongen så har jag otur nappar ingen på min annons.
Men har jag tur säljer jag någon av de 10 paren som lillen vuxit ur.
Blev två par fotbollsskor kvar på hyllan här hemma, ett par han kan ha och ett par som var snäppet för stor.

Men eftersom inget ska gå lätt och smidigt så fick jag bara posta in bilder på skor upp till strl 37 och hälften av dem var ju 37 2/3 och upp till 40. Så nu blev det till att ansöka om att gå med i en annan grupp där jag kan posta ut dessa skor. Förhoppningsvis redan imorgon så jag kommer i mål med det lilla skosäljarprojekt.

Bara att hålla tummarna nu =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Massor av urvuxna fotbollsskor låg och skräpade i skrubben
Nu ska de förhoppningsvis säljas och komma till nytta på någon annans små fossingar =)

4 kommentarer:

  1. Hoppas du får dem sålda.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmmm verkar inte som så =(
      Kram

      Radera
  2. Perfekt, köper själv mycket kläder och skor på liknande ställen.
    Lycka till!
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, men det är helt fel säsong för fotbollsskor.
      Får helt enkelt stuva in dem i skrubben igen och ta fram dem till våren.
      Kram

      Radera