fredag 14 september 2012

Det blir nog en bra dag idag

Börjar komma på fötter igen känns det som. Efter att ha lämnat barn på skolorna så tog jag
mig en tupplur i 2 timmar =)
Så nu känner jag mig hyfsat stark och utvilad.
Ska ta och fixa till oss inför kvällens aktiviteter samt göra färdigt efterrätterna.
Kladdkakorna blev nyss klara, receptet på världens smarrigaste kladdkaka hittar ni HÄR.

I kväll är vi bortbjuden på mat, i morgon är det Öppet Hus för 60-åringen och på söndag 
kommer mamma hit och lagar Paltbröd och fläsk ♥

Så ser vår helg ut.
Vad har ni för er i helgen?
Hoppas ni får bättre väder än vad vi har just nu iaf, för här vräker regnet ner.
Men vad gör det när det är fredag och allt?
Ha en trevlig fredagskväll nu!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Gårdagskvällen bestod av förberedelser inför kvällens middag.
En hallonpaj och två kladdkakor skulle förberedas  =)

Kladdkaka nr 1 är klar ♥

Och kladdkaka nr 2 fick lite barnmotiv.
Ska föreställa en katt, en kanin och en gris för er som inte har barnasinnet kvar =
)

4 kommentarer:

  1. Låter som en underbar helg. Vi ska också bort ikväll =)
    Kladdkaka är ju så gott!
    Hoppas ni får en trevlig kväll!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni hade det trevligt igår. Och dessutom blir du ju bjuden på mat imon =)
      Kram ♥

      Radera
  2. Jag ska bara vila och ladda batterierna i helgen, har varit mycket på slutet :)
    Kanske lär baka en kladdkaka för nu blev jag sugen :)
    Trevlig kväll!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. En bra helg är en lugn och skön helg!
      Hoppas du får massor av vila vännen!
      Kram ♥

      Radera