fredag 17 augusti 2012

Tur det är fredag

Tror inte riktigt jag förstod att det var fredag i morse när jag gick till jobbet, det var ju 
bara min andra arbetsdag för veckan. 
Men med tanke på hur trött jag är nu så är jag glad över att vara ledig imorgon.
Har legat som en överkokt broccoli ovanpå sängen och surfat runt i alla bloggar som 
jag inte hunnit med under veckan.

Blir nog ett bad och sedan raka vägen i säng.
Imorgon blir det cykelutflykt (utan cykel hihi) i Jäderfors, en tradition vi hade i släkten under 
många år tidigare och som vi nu förhoppningsvis ska plocka upp igen.
Ska bli kul att träffa alla tokiga Östlundare =)

Hoppas ni får en trevlig helg!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Vackra röda rosor i vårt uterum

6 kommentarer:

  1. Vilka vackra rosor du har i uterummet!
    Visst är det tufft att komma tillbaka efter en lång ledighet, men som tur är kommer man snabbt in i arbetslunket igen.
    Hoppas ni får det trevligt på eran cykelutflykt utan cyklar =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas jag hittar tillbaka till arbetslunken och lusten snabbt, för än så länge känns det bara tungt =(
      Kram

      Radera
  2. Vad roligt att ni hittar på något hela släkten, hur många är ni?
    Har en liten fundering till dig, vi planerar att bygga en torkställning och tänkte att du kunde ge oss lite tips och tricks kanske =). Är du sugen på att dela med dig lite av era kunskaper?
    Trevlig helg på dig!
    Kram ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi är 28 st barn, barnbarn, barnbarnsbarn och barnbarnsbarnbarn och sedan tillkommer en massa respektive, så vi är ju några stycken när vi umgås =)
      Har lagt ut byggbeskrivningen i ett eget inlägg nu, hoppas ni får någon hjälp utav den.
      Kram

      Radera
  3. Oh, ja, tillbaka efter semester och man är så trött så man tror att nä, nu är det något som är galet.....men det brukar gå över!
    Så kul med hela släkten!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm hur trött som helst =( hoppas det går över snabbt =)
      Kram

      Radera