onsdag 22 augusti 2012

Tjuvstartar hösten


Är faktiskt lite sugen på höst nu, är väl dags efter att väntat länge på en sommar som aldrig riktigt ville komma.
Hösten är ju rätt så mysig med sina mörka kvällar och vackra färger.
Kunde inte låta bli att tjuvstarta hösten när jag var på affären tidigare idag, så några vackra höstblommor slank ner i korgen.
Skönt att få byta ut de trötta sommarblommorna vid entrén.
Nu känns det lite trevligare och mer välkomnande.

Så välkommen hem till oss!

Hur känner ni er? Är ni redo för hösten?

♥ KRaM aNNiCa ♥ 

Vackra höstblommor pryder just nu vår entré

6 kommentarer:

  1. Jag känner mig absolut redo för hösten :)
    Så fint du har gjort! Jag har börjat fundera på vad jag ska sätta i fönstren, då pelargonerna börjar ha gjort sitt för i sommar. Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lite tråkigt nu i skarven mellan sommar och höst för sommarblommorna har gjort sitt men det är fortfarande svårt att hitta höstblommor.
      Kram

      Radera
  2. Jag är redo :)
    Vackert med det rödlila mot betongen och er gråa fasad.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju det som är så härligt med hösten, alla dessa vackra färger =)
      Kram

      Radera
  3. Å så fint, jag måste också iväg och skaffa lite fina höstblommor! Det börjar se ruskigt ut i blomlådorna nu.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm verkligen trist med trötta och utblommade sommarblommor, men snart är dina blomlådor sprakande vacker igen =)
      Kram

      Radera