torsdag 30 augusti 2012

Klockfrossa

Har blivit några klockinköp de senaste dagarna då min kusin importerar klockor och 
annat smått och gott från Hong Kong. 
Klockorna finns i massor av fina färger, men jag är ju en rätt försiktig flicka när det kommer till färgval så det brukar sluta med att jag köper något i svart eller vitt.
Men idag kände jag mig lite wild and crazy så det blev både en rosa, en limegrön, en brun och en grå.
Vem vet, nästa gång kanske jag slår till med en något skrikigare färg =)

De fyrkantiga klockorna är även populära hos tonårskillarna, så tonåringen köpte en svart och en vit 
(hmmm undrar var han ärvt det från hihi)

Fina är de iaf, och skönt att de är så pass billiga så man törs använda dem jämt.

Hur gör ni med kläder och accessoarer? 
Är det mest svart och vitt som gäller eller gillar ni skarpa färger?

Appropå accessoarer, jag är ju inte alltid en grå mus. 
Har ju faktiskt världens snyggaste handväska och den är röd, vit och blårandig. 
Lyser upp tillvaron rätt så rejält för mig =)

♥ KRaM aNNiCa ♥ 

Min lilla färgpalett 

Finns en uppsjö med färger att välja på, detta är några av dem
Är ju lite sugen på en röd och en turkos =)

10 kommentarer:

  1. Vilka läckra klockor, jag skulle vilja ha alla =)
    Jag älskar färger, men bara en åt gången. Matchar gärna ett par svarta byxor med en knallrosa topp eller en svart topp till ett par röda byxor.
    Man blir glad av färger =)
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men det är ju jättesnyggt och det svarta tonar ner det hela en aning.
      Man blir jätteglad av färger =)
      Kram

      Radera
  2. Håller med Angie ovan, vill ha alla =)
    Jag är rätt så försiktig med färger, blandar mest svart, vitt, grått och brunt. Men klocka, halsband och väska får gärna vara färgglada.
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är snyggt med färgglada accessoarer helt klart =)
      Kram

      Radera
  3. Åh jag älskar den rosa!!
    Är nog ganska enkel, men gillar även rosa i olika nyanser :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag åkte faktiskt den rosa klockan på armen, måste ju fira att det är fredag genom lite färg =)
      Kram

      Radera
  4. Jag är nog lite av en periodare, ibland är det mycket svart (främst) på vintern för att ha perioder med glada färger. Rosa är en favorit tillsammans med lila.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så är det väl lite för alla. På sommaren vill man gärna använda lite mer färg och dessutom slipper man ju gömma sig i en massa ytterkläder.
      Kram

      Radera
  5. Den turkosa klockan är ju bara för härlig!
    Trevlig helg
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Turkos är verkligen en glad färg.
      Trevlig helg på dig med!
      Kram

      Radera