fredag 31 augusti 2012

Fredagsmys ♥

Blev en lång vecka på jobbet, märks att man har lite att ta igen efter en lång & skön semester. 
Och med bokslut med start på måndag gäller det att ligga i lite. 
Har ju flextid så all tid jag jobbar över kan jag ta ut en annan dag =)

Men nu är jag trött kan jag lova, blir inte av med förkylningen som jag dragits med i flera veckor.
Ögonen svider och vill falla igen från morgon till kväll.
Men i morgon är det SOVMORGON ♥♥♥ hur härligt är inte det??

Planerna för helgen är inget annat än att städa och plocka. 
Maken har gjort ett fantastiskt jobb denna vecka med skrubbstädning, installation av Paxfläkt, 
uppsättande av lister etc. 
Så nu börjar det sista i badrum och tvättstuga komma på plats vilket betyder att jag törs knäppa 
foton på hela badrummet haha

Men det återstår fortfarande rätt så mycket plock, sortering och undanstuvning av saker och 
det tänkte jag lägga min energi på i helgen.
Men först lite fredagsmys i soffan ♥

Trevlig kväll på er!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Lite kaffe var välbehövligt nu på kvällningen för att orka hålla sig vaken till fredagsmyset
Härliga, härliga fredag ♥

10 kommentarer:

  1. Vilken vacker skänk, var har ni köpt den?
    Är det maken som givit dig lite vackra blommor till helgen?
    Du skrev om en färgglad handväska i ett tidigare inlägg, blev lite nyfiken. Kan du inte visa en bild?
    Ha en trevlig kväll nu!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skänken är köpt på Coop och är från Alma Design.
      Var faktiskt jag som gav maken lite rosor, tyckte han hade slitit på så hårt hemma i huset under veckan ♥
      Ska knäppa kort på väskan och lägga ut någon dag =)
      Kram

      Radera
  2. Vackra rosor till en vacker tjej ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. eller vackra rosor till en vacker make ♥

      Radera
  3. Hej fina,

    Besvärligt med sega förkylningar, hoppas den ger med sig nu över helgen i alla fall.

    Skönt med lite utrensning, är själv sugen på att tok-röja på vinden :))

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia, jag känner mig lite bättre i förkylningen.
      En vindsröjning låter spännande, då kanske du hittar på massor av fina saker som du glömt att du ställt undan =)
      Kram

      Radera
  4. Gör du något annat än att städa? Tycker du ska krypa ner i fotöljen med en bra bok istället =)
    Kram ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar att jag hann. Saknar att läsa, men all tid går åt till annat tyvärr.
      Kram

      Radera
  5. Nu får du ta och krya på dig en gång för alla!
    Vilken vacker liten kaffehörna du skapat och rosorna gjorde verkligen det lilla extra med sin djupröda färg, vackert!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag försöker verkligen Olivia, och lite bättre har det blivit =)
      Tack för de snälla orden!
      Kram

      Radera