onsdag 15 augusti 2012

Back to Business

Då var den sista semesterdagen till ända, och den var inte fy skam =)

Hade lite ärenden till Gävle så jag och maken åkte in på em och blev kvar bra många timmar.
Blev en spontan liten middag på tu man hand på Brända bocken (underbart god mat!), 
passade ju ypperligt med tanke på att måndagens bröllopsdagsfirande blev inställt.
Lite shopping hanns också med, så när maken hade spenderarbyxorna på slank det med ett 
par fina skor till lilla mig =)

Det kanske finns kvinnor som inte tycker om skor, men det kan inte vara speciellt många. 
Och jag älskar skor och har alldeles för få (enligt mig själv iaf). 
Så dessa små darlingar från D for Dasia fanns för halva priset hos Scorett (finns kvar att handla på nätet i strl 37 & 38 för 375 kr om ni känner för att slå till).
Tycker det är så snyggt med "träklackar" till svarta skor, eller andra färger med för den delen.

Öppen tå kanske inte är så användbart i vinter...men det kommer en sommar igen och igen =)
Men det är ju på hösten sommarskorna är billiga så man måste ju passa på.

Har hunnit med en snabbvisit hos mamsen ♥ också, gäller att utnyttja den sista semesterdagen till max =)

Nu är det sängdags om jag ska orka upp när klockan ringer i morn.
Nu håller vi tummarna för finväder framöver, för även om jag är tillbaka på jobbet vill 
jag ha varmt och skönt!

Ha det gott!

♥ KRaM aNNiCa ♥


Svarta pumps i svart nubuck från D for Dasia.
375 kr hos Scorett just nu 

12 kommentarer:

  1. Snygga skor bruden, med dom är du garanterat Back in business =)
    Lycka till på första arbetsdagen nu!!!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad jobbigt det var att jobba igen. Är det semester snart?
      Kram

      Radera
  2. Me like ♥
    Kram Bea

    SvaraRadera
  3. Ååå, vilka snygga skor, svarta skor är alltid svarta skor och öppen tå ÄR verkligen snyggt! Hmmmm, nu fick jag något att fundera över. Och jag har ju alldeles för få par skor jag också......
    Brända Bocken - rätt kul namn om det är i Gävle!!!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra att vi är flera med alldeles för få skor =)
      Kram

      Radera
  4. Skönt med lite mys bara ni två :)
    Jättefina skor! Avis som sjutton blir jag, för jag kan inte gå i höga klackar :(
    Hoppas första arbetsdagen avlöpte bra :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att träna stenhårt så grejar du det =)
      Kram

      Radera
  5. Grymt snygga skor, har ett par själv =)
    Hoppas ni hade en supermysig kväll!
    Kram Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du har lika fina skor som jag har =)
      Kram

      Radera
  6. Grymt snygga skor!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med till 100 %, mina nya favoriter =)
      Kram

      Radera