tisdag 28 augusti 2012

50 följare på Bloglovin

Det var visserligen någon dag sedan, men jag har glömt att uppmärksamma er...förlåt ♥

Helt plötsligt har jag 50 följare på Bloglovin.
Är väldigt förvånad att så många vill följa mig.
Men tack ska ni ha för att ni finns och för att ni alltid är så snälla!

 Jag vet inte vilka ni är allesamman, så skriv gärna några rader i kommentars fältet.
Kan vara kul för mig att veta lite om er nu när ni vet det mesta om mig =)

Och tack för alla de kommentarer och mail som ni skriver, har svårt att hinna med att svara på en gång.
Men jag försöker hinna svara på allt inom någon dag i alla fall.

Tack ännu en gång och ha en helt underbar tisdag!

♥ KRaM aNNiCa ♥

En vacker blomma och lite färggrann frukt,
behövs inte så mycket mer för att pigga upp ett hem
Om blommorna eller skålen dessutom är en gåva från någon/några du tycker om så blir det liksom bara ännu bättre









30 kommentarer:

  1. Brukar in och kika på allt fint när jag ser att du uppdaterat på fb =). Så långt att komma in o kika ju...

    Kram från grannen

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, alldeles för långt. Säkert minst 25 meter =)
      Kram

      Radera
  2. Vad roligt för dig att du har så många följare nu. :)

    Mvh Susanné

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen. Men man funderar ju var alla kom från =)
      Kram

      Radera
  3. Jag följer ju dig såklart :) ❤
    Kram A-L

    SvaraRadera
  4. Svar
    1. Vilken tur jag har som har dig ♥

      Radera
  5. Jag är en glad 40 årig 2 barnsmamma från Eskilstuna som fann din blogg för någon månad sedan och jag tycker det är kul att se vad du hittar på för skoj =)
    Kramar från Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen, vad kul att du har hittat hit!
      Kram

      Radera
  6. Mig blir du inte av med, jag följer dig slaviskt ♥
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill aldrig bli av med dig heller! You and me forever ♥

      Radera
  7. Jag heter Olivia och har följt dig ett tag, bor långt upp i mörka norrlandsskogarna och där behöver man lite hjälp att klara av mörker och tristess =)
    Din blogg är full av inspiration och fina texter direkt från hjärtat. Du verkar vara en helt vanlig tjej med båda fötterna på jorden. Dina tips på kläder och inredning är saker som alla har råd att köpa, inte bara en massa dyra varumärken.
    Jag gillar dig och din blogg!
    Kram Olivia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Olivia, jag blir alldeles rörd ♥
      Lovar att jag är en helt vanlig tjej som kämpat mig fram dit jag är idag och eftersom jag kämpat hårt har jag absolut båda fötterna på jorden.
      Kram

      Radera
  8. Jag hittade dig genom min mamma som är en av dina trogna följare =)
    Gillar det du skriver och att du delar med dig av både med- och motgång på ett fint sätt.
    Kram Zita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken bra mamma du har =)
      Kram Annica

      Radera
  9. Vad roligt med så många följare, men jag är inte förvånad. Din blogg är ju jättebra ju =)
    Jag började följa din blogg i samma veva som din morfar blev dålig. Allt det fina och jobbiga du beskrev då fick mig att stanna. Sedan har det varit massor av roliga saker genom åren och nu det här med din mormor. Du sätter ord på känslor så vi andra kan nicka instämmande och igenkännande. Fortsätt vara som du är så stannar vi kvar allesamman och nya kommer till!
    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Linda, vad glad jag blir att du gillar det jag skriver. Är rädd ibland att jag ska skrämma bort er med allt ältande om sorg och saknad. Men å andra sidan kan jag inte göra mig till om det är så jag känner.
      Vad kul att du stannat hos mig under alla dessa år. Jag startade bloggen bara någon månad innan morfar dog, så du har varit med nästan hela tiden =)
      Lovar att inte bli någon annan än den jag är!
      Kram

      Radera
  10. Jag är också en av dina följare =)
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tackar vi för angie
      Kram

      Radera
  11. Glöm inte bort mig, jag kikar in till dig varje dag och alltid blir jag glad och nöjd!
    Kramar från Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och är du glad och nöjd så blir jag det också =)
      Kram

      Radera
  12. Vi är två tjejer från Västerås som följer dig på Bloglovin.
    Hälsn Ebba och Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det snälla Ebba och Carina
      Kram

      Radera
  13. 37 årig småbarnsmor från Stockholm, gillar att kika in till dig då och då =)
    Kram från Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du kikar in hos mig ibland Carin och välkommen åter!
      Kram

      Radera
  14. Jag tittar in till dig flera gånger i veckan, ni har ju så fint och det är alltid kul att se om det har hänt något nytt =)
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Greta! Hoppas du blir nöjd med mig framöver också!
      Kram

      Radera
  15. Jag följer dig
    Kram Yvette

    SvaraRadera