onsdag 18 juli 2012

Kanonpris på bareMinerals från StylingAgenten

Har testat många olika märken foundation innan jag hittade 
ett som verkligen passade mig, och nu är jag fast. 
Prislappen kan verka skrämmande, men den är både dryg och bra =)

Gissa om jag blev glad när jag hittade erbjudande från StylingAgenten i min mailbox:

Denna vecka sänker vi priset på id bareMinerals foundation! 
Dessutom får du även ett rese/provkit med foundation och borste från 
bareMinerals vid ditt köp av valfri produkt på StylingAgenten.se.  

Igår vid lunchtid knappade jag in min beställning, idag vid lunchtid hade jag varorna i min brevlåda
...det kallar jag service!!!

Jag använder mig av i.d. Foundation Medium Beige och den kan man just nu hitta för 246 kr (194 kr rabatt). Testade att beställa en Medium Tan som provkit, kan vara bra om man får sig lite färg nu under sommaren =)

Gå in på StylingAgenten.se och bli medlem och ta del av deras fantastiska erbjudanden redan idag! 

♥ KRaM aNNiCa ♥



Gå in på StylingAgenten.se och bli medlem och ta del av deras fantastiska erbjudanden redan idag! 



3 kommentarer:

  1. Håller med om att priset är avskräckande, men jag är precis som du fast. Hade provat nästan allt, både billigt och dyrt men ingenting fungerade.
    Det där priset vill man ju inte missa, måste kika in hos StylingAgenten genast!
    Hoppas ni får en solig och bra dag!
    /Ulrica

    SvaraRadera
  2. Låter som någonting jag måste testa, för jag har aldrig heller hittat riktigt rätt när det kommer till foundation.
    Kram Ellen

    SvaraRadera
  3. Bra tips, emottages alltid tacksamt! Och här är fortfarande kallt, inget utesittarväder....tyvärr.
    Agneta kram

    SvaraRadera