onsdag 4 juli 2012

Hipp Hipp Hurra för mamma idag ♥

Idag fyller mamma år och jag hann inte dit =(
Tur att resten av familjen åkte dit för att fira henne, jag får åka och hälsa på i helgen istället.
Grattis mamsen ♥


Dagen har gått tokfort på jobbet, 12,5 timmar bara försvann utan att jag egentligen vet var de tog vägen.
Imorgon hade jag tänkt tagit mig in till Getaway Rock Festival i Gävle, så jag 
håller tummarna för att jag kan ta mig från jobbet i tid.

Men först lite sömn så jag orkar slå upp mina blå imon.
Om det ändå vore helg och sovmorgon...

♥ KRaM aNNiCa ♥


Denna vackra skål från Gerbera fick jag av kollegorna i förra veckan.
Tack snälla ni ♥

7 kommentarer:

  1. Snälla kollegor som ger dig en sån fin skål :)
    Hoppas du hinner iväg på festivalen i morgon. Du kan behöva slå klackarna i taket :)
    Fick du någon tid på HC?
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har världens bästa kollegor =)
      Har inte fått tummen ur och ringt ännu, hoppas att lite semester ska göra susen så jag slipper ringa.
      Kram

      Radera
  2. Hörru tröttis, när ska du bli pigg igen? Allt du tänker på är att sova, du måste leva lite också!
    Hoppas din mamma fick en bra födelsedag fast ena dottern saknades.
    Kram A-L

    SvaraRadera
  3. Grattis till din mamma i efterskott och hoppas att du får roligt på festivalen! Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vi hade en jätterolig kväll =)
      Kram

      Radera
  4. Fullt ös, fullt upp, det går i ett! Och vilken fin skål du fick.
    Klart du måste hinna till festivalen, allt går!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hann dit med nöd och näppe och dyngsurt hår =)
      Kram

      Radera