söndag 1 juli 2012

Bara massor utav sport

Var tog det fina vädret vägen?
Fick någon härlig timme i solen på fm. 
Sedan blev det toktjockt med moln på himlen, då kröp jag ner under filten och sov lite middag i solstolen.
En stund senare kom regnet och nu har vi flyttat in i vardagsrummet istället.

Nu är det sport som gäller hela em och kvällen.
Friidrotts EM, fotbolls finalen mellan Spanien och Italien samt Patrik Sjöbergs bok Det du inte såg.

HEJA SPANIEN!!!

Hoppas ni har en trevlig söndagskväll vad ni än har för er!

♥ KRaM aNNiCa ♥



4 kommentarer:

  1. Regnar här också =(
    Kör samma uppladdning som du inför fotbollen.
    Viva Espana =)
    Kram Majken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jösses vad bra de är =)
      Kram

      Radera
  2. Vilken utklassning! Var en häftig upplevelse att se finalen på en bar i Barcelona :). Tur jag var i Milano förra veckan.
    Nu ska vi sova glädjeruset av oss :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var du där...åhhh nu blir jag avis =) Men jag unnar dig det, nöjer mig med soffan och en skål ostkrokar =)
      Kram

      Radera