söndag 3 juni 2012

Underbar helg och nästan färdigpackad väska

Vi har haft en underbar helg i Stockholm.
Vädret var emot oss från resans start till slut, men var gör det när 
världens sötaste bebis får ens hjärta att smälta ♥

Igår var vi till Solna och myste i massor med fina föräldrarna och den lilla godbiten herself ♥
Lägenheten de köpt var ju hur fin som helst och nu har de dessutom toppat det hela 
med en liten sötnos.
Var extremt svårt att lämna dem och åka därifrån =(

Blev ingen finmiddag på kvällen, hade ju tre tonåringar med oss som 
ville något helt annat. Men McD och Burger King  på Centralstation är ju inte fyskam det heller,
 tre av oss var supernöjda och vi andra två blev iaf mätt.

Idag har vi shoppat, först på Globen och sedan i Barkarby. 
Jag hittade ett par Nikeshorts i svartvitt rutigt, som ska följa med till Turkiet.
Ett par nya skor till lillen blev det också, ett par Fred Perry, vad annars =)
Försökte hitta ett par skor till mig också, men de enda jag hittade var för 
dyra för min innan-Turkiet budget.

Men som tur var finns det underbara internet, klick-klick så var skorna mina 
(till en billigare peng än i butik) och betalas vid nästa lön *tjohoo*. 
Eller nästan likadana skor, för de jag såg i butik var svarta, men de var slut i min storlek på nätet, 
så nu blir det ett par marinblåa.

Tonåringens flickvän blev full i skratt när hon upptäckte att hela familjen hade Fred Perry skor, 
maken hade dessutom en Fred Perry jacka och lillen en Fred Perry t-shirt. 
Sånna är vi i familjen Perry =)
Kan ju inte rå för att de gör de snyggaste skorna heller!!
Fast nu fick de lite konkurrens från Tommy Hilfiger =)

Höll på att få med mig en snygg bikini från Peak också, men inte ens 70 % rabatt 
kunde få mig att ställa mig i den kön...HATAR verkligen köer *hua*. 
Jag får klara mig på de bikinisar jag köpte på Åhlens häromdagen.
Har dessutom laddat upp med två nya pocketböcker, så snart är min väska packad och klar.
Mindre än två veckor kvar nu Syster Yster =)

♥ KRaM aNNiCa ♥

Skor - Tommy Hilfiger: Capri 5A | Parbild
Dessa snyggingar, Capri 5a, från Tommy Hilfiger finns snart i min brevlåda =)
Bild lånad från Brandos
Fred Perry Shoe B8146 Black - Woodspring Embroidered
Bild lånad från Undergroundstore.eu

Blev två helt fantasilösa, men snygga bikinisar från Åhlens,
den jag hade tänkt köpa  som var rosa/lilarandig var slut så jag kom hem med en svart och en vit

9 kommentarer:

  1. Ruskigt snygga skor, måste nog klicka hem ett par jag med =)
    Kram Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag absolut du ska göra!!! De är ursnygga och föroppningsvis sköna, jag provade dem aldrig på affären tyvärr.
      Kram Annica

      Radera
  2. Massor av kärlek och shopping, ni verkar haft en underbar helg i vätan :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart trots att himlen stod vidöppen 24/7 =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Härligt att du äntligen fick träffa henne. Snygga skor och bikinisar :)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superhärligt att äntligen få hålla i henne och gosa lite!
      Kram Annica

      Radera
  4. Har köpt den bikinin jag med och är supernöjd. Hoppas ni får en trevlig resa! När åker ni?
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då hoppas jag att jag blir nöjd också =)
      Tack! Vi åker den 16 juni, så det är bara 10 dagar kvar =)
      Kram Annica

      Radera
  5. Supersnygga skor! Måste kika in dem hos Brandos jag med hihi
    Kram Zita

    SvaraRadera