fredag 8 juni 2012

TGIF ♥

Tröttheten släpper inte sitt grepp om min kropp, har aldrig varit så här trött så här länge.
Inte ens helgerna lyckas pigga upp mig längre. 
Kan inte vara mer lägligt än så här med en vecka i Turkiet. 
Fem arbetsdagar kvar bara =)

Men först har vi en härlig helg framför oss, hoppas på hyfsat väder så vi kan spendera 
den mestadels utomhus. Har ingenting speciellt inbokat mer än att skrota runt i trädgården.
En perfekt helg i mina ögon!

Vad händer hos er i helgen då?

♥ KRaM aNNiCa ♥



8 kommentarer:

  1. Jag är också väldigt trött, i går var det så att jag började undra om jag skulle lyckas hålla mig vaken. Nu är det skönt med en nalkande helg. Ha en fin fredag. Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen skönt med helg, synd att de är över så snabbt.
      Vädret har ju inte direkt varit uppiggande här på slutet, så det kanske är det som sätter sig på både humör och kropp.
      Ha en trevlig helg nu1
      Kram Annica

      Radera
  2. Sänk tempot och håll ut!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, jag missade den delen på teoridelen, var sitter knappen ;)
      Kram Annica

      Radera
  3. Är det inte så att när man vet att man ska vara ledig då kommer den stoooora tröttheten och man vet inte hur man ska orka, jag tycker jag känner igen det där.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är nog sant det Agneta. Och nu får jag en veckas ledighet, sedan jobbar jag 2,5 veckor innan jag är ledig i fyra =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Håller med...TGIF!!!
    Hoppas du piggnar på dig under helgen!
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska göra mitt bästa =)
      Kram Annica

      Radera