lördag 30 juni 2012

Skulle sitta fint med semester

Härligt med en ledig dag och finväder =)
Dagen började visserligen med regn, men sedan sken det upp och nu är det bara 
underbart strålande solsken ute ♥

Äntligen hann jag plantera blommorna jag köpte i tisdags.
Bortsett från en tomatplanta så känner jag mig färdig med planteringen för i år.
Sedan tog jag boken och en kopp kaffe och slog mig ner på solsängen ♥

Nu önskar jag att det vore semester så man fick ha det så här i fyra veckor.

Hoppas ni haft en solig lördag ni också!

♥ KRaM aNNiCa ♥


Är lite trångt på altanen efter att vi satt in soldörrarna, men innan sommaren är slut ska altanen
 vara utbyggd så att solsängarna slipper trängas med soffan.




8 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med den nya paraddörren från ert sovrum =)
    Håller tummarna för mera sol nu!
    Kram A-L

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig baksida ni har, och med den nya dörren blev den ju ännu finare. Härligt att kunna kliva rätt ut på soldäcket från sovrummet antar jag =).
    Här har solen visat sig från sin bästa sida hela dagen. Och morgondagen verkar inte bli sämre.
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbart med dörren, ska utnyttja den till max på semestern =)
      Kram

      Radera
  3. Så mysigt det ser ut och så fint det blivit. Där hade jag suttit för jämnan och med sol och fint väder Så hade jag varit svår att flytta på.
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tänker också bli oflyttbar bara ledigheten vill infinna sig =)
      Kram

      Radera
  4. Verkar inte helt fel att få sOla sig på er fina baksida :)
    Kram Yvette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hit Yvette =)
      Kram

      Radera