lördag 9 juni 2012

Nu är dom här...

...mina Tommy Hilfiger skor jag beställde från Brandos, 
Och vilken tur jag hade, de passade som handen i handsken =)
Men frågan är om jag törs ta med dem till Turkiet eller ej, skulle ju gråta blod om 
de försvann eller blev förstörda. Tur jag har en vecka på mig att fundera.

Idag har jag följt med mamsen till ett överfullt IKEA, var jordens längsta köer men vi kom ut till slut =)
Så nu har hon en hel del skruvande framför sig igen.
Övergav henne i hallen och skyndade mig hem för att sätta fart med maten. 
Så nu är vi mätta och glada hela högen. 
Grillat till middag och jordgubbar och glass till efterrätt.

Verkar som jag får roa mig själv ikväll.
Är ju en vit boll som rullar runt på en grön gräsmatta på TVn hela kvällen. 
Fotboll kallas det visst *suck*
Tycker fotboll ska upplevas live och helst i solsken =)

Den enda viktiga matchen i helgen sker på Vallhovs IP i morgon kl. 16.30. 
Då ska jag titta på fotboll och hålla tummarna för våra P-99 i matchen mellan SAIK och GIF.

Jag kanske ska ta och hämta in min resväska och börja packa lite ikväll. 
Måste prova lite kläder, känns som hela min garderob är minst en storlek för liten.
Kan inte skylla på att kläderna har krympt utan det är ju tyvärr jag som vuxit.
Hmmm, tror jag tar mig en promenad först för att jämna ut intaget av kalorier från kvällens 
brakmiddag...så får det bli!

Ha en trevlig lördagskväll!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Då är man 1 dm längre då =)
I sommar ska jag glida runt i dessa snyggingar från Tommy Hilfiger ♥


6 kommentarer:

  1. Jag är avis, vill också ha skorna :)
    Kram Zita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår det, köp dem vetja =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Verkligen snygga skor. Om du inte ska partaja kanske skorna kan stanna hemma så du inte förstör dem. Du ska ju bara sola och sova säger du =)
    Hoppas du fick en skön promenad och att du hittar kläder i din garderob som passar!
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bestämt mig, de stannar hemma.
      Japp, massor av sova ska det bli =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Oups, du kommer att bli närmare 1.80 i de där kilklackarna. Snyggt bruden :)
    Har du tömt hela garderoben i din jakt efter kläder. Tror du blir snygg vad du än väljer att packa ner!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajemän, 179,5 cm i strumplästen med skorna på...tjoho vilken utsikt man fick helt plötsligt haha
      Kram Annica

      Radera