torsdag 28 juni 2012

Hipp Hipp Hurra för vår fjortis idag ♥

Idag har vi firat mellansonen som fyller 14 år ♥

Hann precis sno ihop tårtan innan första gästerna knackade på. Tror det är första gången det bara ligger köpbröd på kakfatet, men denna vecka har verkligen varit galet hektisk. 
Får kompensera det genom att baka extra mycket till makens kalas om två veckor =)

Sist och absolut minst på kalaset var lilla E, extramormors lilla ♥. 
Så söt så man bara smälter ♥
Hon firade fem veckor idag, tänk vad tiden går fort!

Igår hade jag kollegorna hemma på lite After Work, vilket härligt gäng!!!
Var lite dålig arbetsmoral i morse, jag var helt solo när jag kom till jobbet klockan 8 =)
En fin present hade de med sig också, men det blir ingen bild på den idag. Har inte hunnits knäppa några kort med tanke på alla fikagäster.

Nu ska jag stupa i säng, även sömnen har fått stryka på foten denna vecka.
TGIF tomorrow!

♥ KRaM aNNiCa ♥

Foto: Kalasdax! :)
Inte ens tårtan hann jag knäppa kort på, så jag knycker syrrans bild från fejan =)



10 kommentarer:

  1. Men lilla vän, du ska väl inte stressa ihjäl dig första veckan efter en välbehövlig vecka heller!
    Vad bra att du köpte fikabrödet, man måste släppa på vissa tidstjyvar ibland.
    Vad kul med både AW och lite kalas =)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul men jobbigt att hinna med allt =)
      Kram

      Radera
  2. Funderade just var du tagit vägen, du har dragit till stressens land igen =(.
    Måtte du få en lång och härlig semester snart så du verkligen hinner komma på fötter!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, stack dit direkt från turkiet tyvärr. 7 arbetsdagar kvar till semestern =)
      Kram

      Radera
  3. Ibland kör det ihop sig, då får man ta några djupa andetag, fast du verkar fixa det bra ändå, det ser så gott ut, så! Och gratulera fjortisen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar det bara vore ibland, känns som det alltid kör ihop sig numera =(. Men allt löser sig som tur är =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Vad härligt med så trevliga kollegor =)
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, jag har världens bästa kollegor =)
      Kram

      Radera
  5. Ett stort grattis till sonen! Tycker att det var bra att du valde köpta kakor när annan tid inte fanns. Mysigt med after work. Kramar från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är lite smart ibland, hade det varit för några år sedan hade jag antagligen varit vaken hela natten och bakat. Tur man blir klokare när man blir äldre =)
      Kram

      Radera