måndag 11 juni 2012

Favoritparfymer




Har beslutsångest inför beställningen av parfym från Tax Free. 
Är tre parfymer jag vill ha och endast en av dem finns att beställa på planet. 
En annan finns att köpa på Arlanda men den tredje vette sjutton var jag ska hitta.

Elie Saab finns att köpa på Arlanda =)
Har verkligen gjort soprent i alla mina parfymflaskor nu och när jag deppade som allra mest över att 
min favoritparfym var slut dök sötaste kollegan upp med en present ♥
Men för att inte riskera att det är slut snart igen ska jag nog ladda upp med två flaskor till.

DKNY Be Delicious ♥
Favoriten av dem alla, så underbar somrig och fräsch
Miss Dior verkar vara slutsåld lite överallt tyvärr

På sönernas önskelista står bl.a.

JEAN PAUL GAULTIER
LE MALE
EAU DE TOILETTE
Jean Paul Gaultier Le Male
PACO RABANNE
1 MILLION
EAU DE TOILETTE
Paco Rabanne 1 Million
DAVID BECKHAM
INSTINCT SPORT
EAU DE TOILETTE
David Beckham Instinct Sport
 Är dyrt att ha tre söner i tonåren, för några år sedan var de nöjda om man kom
 hem med lite M&M´s =)

Vilken är din favoritparfym?
Alltid roligt att få lite tips som man kan lukta på och kanske ev slå till och köpa.

♥ KRaM aNNiCa ♥


6 kommentarer:

  1. Oj, blir en dyr shopping det där :)
    Min favorit är nog helt klart Elie Saab ♥
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den underbar!
      Ja det blev lite pengar å då har vi ända kommit billigt undan. Beställde 4 flaskor Bacardi Razz för 449 kr samt tre parfymer och tre deon. Landade på totalt 1700 kr så det får ju ses som billigt =)
      Kram Annica

      Radera
  2. Min favorit är Clean Warm Cotton, underbart lätt och sommarfräsch ❤
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kikade på den, kostade 495 kr så jag tordas inte beställa den utan att ha luktat på den. Ska testa den på Arlanda och ev slå till vid nästa resa. Maken pratar om en kryssning i sommar och sedan har vi ju Aten i oktober att se fram emot =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Den parfym jag använder flitigast just nu är Beyonces.
    Kram Ebba

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet inte om jag luktat på den, få testa även den på Arlanda.
      Kram Annica

      Radera