torsdag 14 juni 2012

Bebismys ♥

Ville bara titta in snabbt och tala om att jag har den bästa familjen man kan tänka sig ♥ 
Vi kanske inte alltid är helt sams eller tycker exakt lika,
men när det kommer till kritan ställer vi upp på varandra till 100 %

Nu har jag fått umgås med mina härliga släktingar i dagarna två, först lite avslutningsfika igår 
och idag hann jag in och gosa lite med Världens finaste bebis ♥
Även bebisens fina mamma, mormor, morfar och den 
underbaraste, finaste mormor man kan tänka sig - min mormor - fick sig några kramar.

Känner mig fortfarande grymt trött och sliten, men lite gladare...kanske är den kommande semestern som spelar in på humöret...om två dygn är vi framme i Turkiet =)
Ska vila upp mig i massor och komma hem som en gladare, trevligare människa.
För nu har jag varit sur och tvär ett bra tag, usch, gillar verkligen inte sånna människor. 
Så jag har ingen lust att fortsätta på den banan.

Men först lär jag hoppa in i duschen och sedan i säng i 190!
Blev alldeles för sent för min del idag, men jag har faktiskt kollat på fotboll.
När bästa Spanien spelar kan man offra sig, är ju trots allt större delen av Barcelona på planen.
(men jag hade ju önskat att den bästa spelaren var spanjor så det blev ännu mera fart på planen).

Är en jobbardag kvar innan semestern, och inte vilken dag som helst utan vi avslutar veckan med Forecastrapportering. 
Och eftersom vi jobbar på rör så är det alltid lite extra rörigt vid sånna tillfällen hihi

♥ KRaM aNNiCa ♥

När jag kommer hem om en vecka hoppas jag verkligen att vädret i Sverige har skärpt till sig,
vill ha massor av varma kvällar i soffan på baksidan

8 kommentarer:

  1. Vad mysigt med bebismys :)
    Härligt med så många underbara släktingar.
    Ha det bra i Turkiet nu.
    Kram Majken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Majken, vi ska försöka att ha det så bra som det bara går. Har en kollega som kom hem igår från turkiet och han klagade över att det var för varmt. Går det?
      Kram

      Radera
  2. Vi älskar dig gudmor/extramormor! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar er jag med gullungar ♥

      Radera
  3. Familjen är alltid bäst :). Vila upp dig ordentligt stumpan !
    Kram Ingela

    SvaraRadera