torsdag 24 maj 2012

Väntar och väntar och väntar och...

Oj vad vi väntar och längtar nu, verkar som lilla skrotfia äntligen funderar på att komma ut. 

Men att fundera och verkligen göra det är ju som bekant två helt skilda saker, 
så hon kanske tar ännu lite mer tid på sig.

Medan jag ändå vankar runt och bara väntar tog jag med de två minsta ner på stan för en hårklippning. 
Så nu är åtminstone två av de tre sönerna sommarsnygga =)
Själv är jag i desperat behov av en hårklippning, men de hade inte tid att ta mig när vi kom en halvtimme innan de stängde :(

Nu ska jag krypa ner i sängen och försöka somna, hoppas jag blir väckt av en gnyende liten bebbe ♥ 

♥ KRaM aNNiCa ♥

Tror att lilla Alice också väntar på den nya familjemedlemmen.
Hon anar absolut att något annorlunda är på G, för sånt snappar hundar upp snabbt.

8 kommentarer:

  1. Tillbaka i Svea Rike igen :) både blommar och doftar lika ljuvligt här.
    Hoppas hon kommer nu i natt så ni alla slipper vänta mer, du kommer att nöta hål i golvet om du fortsätter vanka av och an :)
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen hem kära du!
      Hon kom rätt så snabbt när det väl startade, föddes 22.50 den 24/5...hur söt som helst ♥
      Kram Annica

      Radera
  2. Det är helt rätt att det kan ta tid, jag hade förvärkar i 1,5 veckor innan de fick sätta igång mig för jag var helt slut.
    Men jag hoppas det går bättre för din lilla tjej!
    Förstår att du är ivrig, men vill ju ha dem hos sig så man får gosa och snosa på dem.
    Håller tummarna!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då din stackare, det lär inte skönt. Jag har själv haft tre supersnabba förlossningar så jag har aldrig fått uppleva något liknande.
      Längtar efter att få hålla i henne och gosa i massor!
      Kram Annica

      Radera
  3. Oj jag visste inte att ni väntade smått, så mysigt!! När har ni beräknat? Lycka till när det är dags. Kramar från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Sandra, jag är klar på den fronten, räcker bra med tre tonåringar som härjar runt här hemma =)
      Är min kusin, som vi haft som extrabarn i alla år som ska få sin första lilla bebis. så jag blir "nästan" mormor ♥
      Eller rättare sagt, jag har redan blivit det, för lill tjejen föddes i torsdags kväll och hon är bara såååå söt ♥
      Kram Annica

      Radera
  4. Oh, inget är väl som väntans tider!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det har varit jätte jobbigt, var ju en sak att vänta barn själv, men att bara gå bredvid och inte kunna påverka något är jättejobbigt. Men finast E skötte det galant och nu är hon här den lilla bebisen ♥
      Kram Annica

      Radera