lördag 5 maj 2012

Två resor inbokade

Ibland går det snabbt, tog bara 1,5 vecka från att inte haft några som helst utlandsresor inbokade i år till att helt plötsligt ha två.

Syster Yster och jag drar till Alanya i juni och sedan har jag och maken en tripp till Aten att se fram emot i Oktober. Har aldrig varit i varken Turkiet eller Grekland så det blir ju hur bra som helst =)

Och däremellan har vi ju några nätter i Västerås inbokade, hoppas bara att sonen tänker följa med och spela cup så vi slipper åka dit själva.

♥ KRaM aNNiCa ♥

Aten

Alanya
Båda bilderna är lånade från Wikipedia

13 kommentarer:

  1. Men vad härligt! Har inte varit på något av ställerna, men du kommer nog att få det kanonbra.
    Kram Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tror jag också =). Är ju alltid roligt att få uppleva nya ställen.
      Kram Annica

      Radera
  2. Härligt! Precis vad du behöver! En vecka med sol och bad kommer att göra dig gott!
    Sköt om dig tösen!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sol, bad och SÖMN är vad jag ska ägna mig åt...kanske inte så mycket bad, för jag är inte överförtjust i att bada (bara i badkaret hemma). Hoppas Syster Yster är medveten om vilket sömnbehov jag har just nu, sover gärna 12-14 timmar när tillfälle ges =)
      Sköt om dig du med stumpan!
      Kram Annica

      Radera
  3. Vilken lyx att få åka iväg två gånger =). Jag har bokat en resa till Rhodos, så jag känner mig rätt så nöjd också =)
    Kram Bea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förstår jag! Hoppas du får en trevlig resa!
      Kram Annica

      Radera
  4. Oj oj vad gott det låter!

    Passar även på att tipsa om tävlingen på min blogg. Man kan vinna saker från märket sagaform www.matochglass.se /Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter spännande, ska kika in till dig och kolla vad det är för tävling =)
      Kram Annica

      Radera
  5. Härligt, härligt =)Passa på att ladda batterierna ordentligt i Turkiet så du pallar sommarens projekt =)
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, lovar =)
      Kram Annica

      Radera
  6. Det är ju så kul att ha roliga saker att se fram emot! Och vilka resmål!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gillar ju att resa så vi ser verkligen fram mot detta =)
      Kram Annica

      Radera
  7. Vad härligt med lite semester. Jag skulle också vilja åka till Aten någon gång :) Kram Knorkan

    SvaraRadera