onsdag 30 maj 2012

Någon skämtar mig aprillo???

Var i hela fridens namn tog sommarvärmen vägen?
Och tydligen ska det bli värre, en del pratar tom om snö?!

Nej, nu får det räcka, jag och min blodcirkulation klarar inte det här. 
Ge mig värmen tillbaka!

Har nyss kommit hem från Hagaström där lillen spelat match. 
1-1 och målskytt är väl ett helt OK resultat. 
Lillen strör ju inte direkt mål omkring sig, men i år har han redan satt 2 st =)

Kallt som satan var det för publiken, gissa om det blev stående ovationer när de kom 
förbi med en rullande fikavagn...VARMT, GOTT KAFFE...hur underbart är inte det när 
fingrarna är bortdomnade av kyla =)

Nu är det soffan och Grey's som gäller, nere sprakar kaminen och värmen 
börjar komma tillbaka i kroppen.


♥ KRaM aNNiCa ♥


Kändes som lillens snögubbe var med oss på fotbollen idag...satan vad kallt det var

8 kommentarer:

  1. Oh my, du gillar verkligen inte kyla va :)
    Snart nog kommer värmen igen stumpan!
    Heja lillen!
    Kram Ingela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nope, kyla är inte riktigt min grej...inte heller regn och rusk =(
      Hoppas verkligen värmen återkommer snarast!!!
      Kram Annica

      Radera
  2. Usch, förstår att du fryser. Rullande fikavagn var ju en genialisk idé, den borde fler nappa på haha
    Roligt att det går bra för lillen, det lär ju stärka hans självförtroende =)
    Håller alla tummar och tår för finare väder!!!
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst var det en superbra idé!
      Håller tummar och tår jag med =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Det är verkligen svårt att tro att man i söndags nästan sprang naken och i kväll var man tvungen att ha mössa och vantar på. Fin kväll till dig. Kram från Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skiftar fort minsann. Håller tummarna för att vi får klä av oss halvnaken snart nog igen =)
      Kram Annica

      Radera
  4. Absolut!!! Hit med värmen igen!!! Jag fryser också =(
    Kram Greta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vem gör inte det? Är ju konstant regn och kyla dessa dagar *brrr*
      Kram Annica

      Radera