onsdag 9 maj 2012

Jag vill hem

Hur kul är det med fotboll när det regnar och är kallt? 
Jag vill bara hem!!!

Och nu går de och vinner sista matchen och helt plötsligt ska de spela semi...regnet står som spön i backen.

Sa jag att jag vill hem??

Blött, kallt, lerigt och jäkligt, mina vita skor är plötsligt bruna. 

Måtte det ta slut snart och så tar vi tag i fotbollsspelandet någon annan dag när det är lite varmare och soligare...så gör vi!

Längtar väldigt mycket hem just nu...

♥ KRaM aNNiCa ♥
(en mycket blöt, kall och lerig Annica)




Längtar hem till värmen i köket.
Och till min alldeles egna och nya Philips Fidelio ♥
Jösses vad vi ska poppa musik jag och min Fidelio =)

6 kommentarer:

  1. Haha förstår att du vill hem, fy för regn och kyla!!!
    Kram A-L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fyyyy! borde vara straffbart!
      Kram Annica

      Radera
  2. Det är väl fint när man längtar till sitt hem!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är en riktigt hemmakär person, så jag längtar alltid hem =)
      Kram Annica

      Radera
  3. Hejsan!

    Va roligr att du tittade in på bloggen och skrev nån rad :)

    Ja nu behöver vi lite sol igen efter allt regn och grådassiga väder som varit och tröttat ut oss de senaste dagarna!

    Jag har kikat igenom din blogg litegranna och upptäcker ju att vi gillar mycket samma stil på inreding :) Ser många saker hos dig som även jag har.

    Tänkte passa på att tipsa om att jag ska stå på loppis i Gävle på söndag och sälja massa inredning ifall det skulle vara av intresse för dig :) Loppisen heter Maxim och ligger vid tågstationen typ. Öppet 11-15.

    Hoppas du får en skön fredagskväll efter en kall eftermiddag ute i regnet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker vi har förtjänat flera veckor med sol nu efter de dagarna vi haft här på slutet =)
      Vad kul att vi gillar samma saker, måste ju betyda att vi har bra smak båda två haha
      Åh, skulle gärna komma på loppis imon, men jag är fullbokad hela dagen. Men det kommer kanske fler tillfällen hoppas jag =)
      Hoppas du får sälja massor av saker på loppisen!
      Kram Annica

      Radera